28 januari....

Japp idag för 24år sen föddes jag....24år...jag har tyckt 23 lät rätt bra...ungt lixsom...24 låter inte alls lika bra :-S
Som Annica sa igår när vi pratade i telefon...
Annica: -Men guuud det är ju imorron du fyller år...hur känns detta ???

Jag log lite igår när hon sa det och så pratade vi om att man inte bryr sej om födelsedagar osv när man blir äldre...

Men idag fick jag mig ett asgarv när jag kom på hur dum det verkligen lät när hon verkligen utbrast i luren....HR KÄNNS DETTA ?
Fullständigt allvarlig oxå... =)

Eller som när X hade ringt....Hon sa verkligen för & efter namn

*hahaha*



Idag lämnade jag Heily på dagis 9:15 Jag var bara med henne en kvart ungefär...idag blev hon ledsen som bara den igen... =(
Men sen hade det gått jättebra, lekt och ätit en halv portion mat och sen hade hon somnat på vilan efter ca 5min och kl 13 ringde dagis fröken och sa att nu var Heily vaken så jag kilade upp och hämtade henne
Min söt nöt....sååå duktig !

Hon var den första som hade vaknat så när jag kom tultade hon omkring ensam i dockrummet =)


Hon hade precis pussa och kramas lite me pappa innan han skulle iväg och jobba....

Sen ville hon se Fifi och ha en fruktskål framför sej...
Den lille skiten vet vad hon vill ha, "bäääpple" (äpple) "tin" (clementin) & "nan" (banan) =)

  



 

Fick en sån där fulsöt bild på Heily loppan =)
Hon ser ut som en små tönt <3

Min älskling !!!!


När Heily var på dagis och Freddan låg och sov passade jag på att städa undervåningen, ska plocka undan lite där uppe nu & dammsuga, Heilys lekrum ser ut som en krigszon :-S
Sen ska vi bege oss till byn och se om vi hittar nån tårta/kaka som vi kan bjuda folket på ikväll...
Mamma, pappa, Lonkan, Mita, Daniel, Oma & Opa kommer hit på lite kaffe ikväll.
*mys*


Hej svejs




Kommentarer
Postat av: annica

vad är det för en dag?

e det en vanlig dag?

nej, det är ingen vanlig dag för det är lindas födelsedag hurra hurra hurra=)

grattis gamling!

puss grannarna

2009-01-28 @ 15:23:54
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis på födelsedagen=)

Kramar Frida och Felicia

2009-01-28 @ 20:18:25
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedan min lilla Linda. Har precis kommit hem från Dig,Tack för dom goa kakorna och en trevlig myskväll Puss o Kram / Mamma

2009-01-28 @ 23:34:18
Postat av: pappa fredrik

grattis ien min sötnör linda.....ska snart hämta fissen på dagis...åhh längtar efter henne....men klart jag saknar dej me gumman....nu när du läser detta e jag på jobb o kämpar som fan :P men snart e det helg o då kanske det blir bolaget :P o kanske lite familje mys....ha en bra kväll mina 2 små älsklingar....puss puss

2009-01-29 @ 13:21:39
Postat av: Rebecca

Grattis i efterskott ju!! 24 år BARA, tänk på mig snart 28 haha. Känns som ett skämt helt ärligt. Jag känner mig (för det mesta) som 20 ;-) Vilka superfina bilder på er alla! och vad fint ni fått det både i nya huset o här i bloggen. kramar från oss på andra sidan kävlinge haha

2009-02-10 @ 21:20:14
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0