Andra dagen...

Idag var andra dagen på nya jobbet och för Heily på dagis.
Idag var vi där bara en timme, imorron blir det lite längre så är det väl tänkt att jag ska gå hem en halvtimme ungefär.
Tror säkert de går hur bra som helst...hon tycker det är super kul.
Dock igår VÄGRADE hon sitta still i ringen under samlingen.
Hon fattade inte alls att alla barnen skulle sitta ner, sjunga och räkna och allt vad det var.
Idag gick dock de bättre....hon är nyfiken och ivrig som bara fan =)

Igår kväll var hon helt slut...ändå var vi där bara en & halvtimme ungefär...iof hade hon busat med moster MIta efteråt =)





Såhär trött var min lillfis igår kväll..orkade inte ens hålla sig vaken till Bolibompa ! =)

Idag kom hennes nya Fifi filmer....såklart skulle en ses direkt... :P

Nu är det Andra Avenyn, tidernas skit program men jag kan fan inte sluta se de...skam på mej :P

Hej svejs...

Kommentarer
Postat av: pappa fredrik

känns som vi 2 e nykära igen linda ....o jag älskar dej som jordgubbe ingen böld så du vet....hoppas du gör det me...puss mina 2 små älsklingar

2009-01-21 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0