Bra jobbe dag




Idag kändes det sååå mycket bättre på jobb.
Denna veckan är ju egentligen den första veckan som jag är ensam om sakerna som ska göras i butiken.

I måndags kände jag mig helt förvirrad, osäker och inte alls bekväm.

Men idag var det mer avslappnat och chefen sa själv idag att det syntes tydligt att jag va mer avslappnad.
Det gled på mycket lättare helt enkelt....
Kom till ett skrivbord som det låg kvitton för 3 arbets dagar och fakturor och beställningar och saker som skulle faktureras.
Bara det var jag nog inte klar med förrän 14....så tiden gick väldans snabbt idag.
Är verkligen kul att hålla på med saker utöver butiks biten som säljande osv....! =)


Dagen började dock stressigt....Heily vaknade vid 7 så vi hade gott om tid på morgonen innan vi skulle gå till jobb och dagis strax efter 9.
Jag hade gott om tid på mej men kommer till stationen, tåget skulle gå kl 9:26...för senast till 9:30. Ropar ut i högtalaren flera ggr att det kommer mellan 9,32-9,39 Börjar bli smått stressad eftersom jag inte visste om jag skulle va första och öppna butiken kl 10 :-S

9:40 kom de förbannade tåget...står still en bra stund och så säger han att det är nåt fel på en motor så dom inte kommer upp i de hastigheter som behövs...SHIT!
9:50 var jag inne i Lund iaf...10min på mej att ta mig till Östra Mårtensgatan...är ändå en bit att gå.

Men jag kom i tid och jag var inte först som tur var !!!


Sen har dagen rullat på och vid 18 kom jag hem till min Heily-loppa !

Hon hade haft en bra dag på dagis, går bättre & bättre....!

Imorron jobbar jag 12-19...så jag hinner lämna Heily på dagis vid 9, sen ska mamma hämta henne vid 14 så när jag slutat vankas det kalas ute i Harrie =)



Igår fick jag massa fina presenter, kaffekoppar, tavlor & sammanlagt 1300:- i present kort på min FAVVO butik...BOLAGRET :-) Så det kommer alldeles säkert bli en titt där ihelgen, kan inte hålla mej =)


God kväll !



Kommentarer
Postat av: Nenne.!

åhhh såå fin blogg du fått nu :) å grattis i efterskott..:)Allt bra med er? kraam

2009-01-29 @ 22:34:11
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Biljetterna är nu bokade o fixade... =) Ooolalalaaaaa...

Tack för "Galajjet" /Mita & Danne!!

2009-01-30 @ 01:17:33
Postat av: Mikka

Så söt din lilla dotter är :D Längtar verkligen tills jag får barn också, skall bli spännande och se vem h*n kommer att likna :)

2009-01-31 @ 21:56:52
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0