HUR KUNDE JAG GLÖMMA ???

Fattar inte hur jag kunde glömma nämna en present...11 febuari ska jag se Backyard babies på KB i Malmö =)

Tack Mita & Daniel för den fina presenten, ska bli grymt kul !

Idag var det dagis 9:15, sista dagen på inskolningen så jag skulle lämna i dörren bara.
Gick faktiskt mycket bättre idag.
Hon hann inte riktigt bli tokledsen som hon blivit de andra dagarna, för "fröken" var snabb och visa henne "foto-skrämen" och jag sa att mormor kommer sen och hämtar dig.
Så det blev bara sånt där gnäll Maammaaaa o gråten på väg men sen gick jag och det såg inte ut som hon blev mer ledsen sen !

SKÖNT !

Idag ska jag jobba 12-19...Måste ta tåget som går 11:10...så nu ska jag äta lite sen är det iväg.

Efteråt blir de kalaaajs i Harrie !!!


SEN ÄR DET HELG !


Har nyss varit ute med hundarna med Annica & Svea....jag måste göra nåt åt min känslighet...Annica är ändå gravid & jag va värst...suck...
Stod och halvbölade för vi gick förbi dagis och Moa halvsåg oss...Annica fick gömma sig och jag fick så och vinka, Hejdå Moa gå till dom andra !
Men hon stod där ensam vid stängslet och där var bara EN fröken ute :-S

Usch pluttorna, dom ska ju inte gå ensamma på dagis och absolut inte stå vid stängslet....nån kan ju ta dom :P
Annica bara...-Titta nu för fan se ingen henne, det kan ju fan komma en clownman och bara ta henne Hon har ju ingen chans och ropa hjälp...näää jag måste lära henne och ropa på hjälp
=)

Kanske är det vi som är hönsiga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0