Jag är pojkbandsnörd.

I vanliga fall är inte det riktigt min musik smak.

Men igår insåg jag att jag gillar E.M.D....my good...snyggare grabbar får man fasen leta efter...
Jag kan ta vilken som....one down one to go :P

Låten som dom sjöng live igår på grammis galan är riktigt bra.

Tror den heter Alone ?

Nice !


Dessvärre tror jag hela bunten är upptagna karlar...bad for you Becci...hade dig i tankarna =)



Har jobbat idag & igår...igår gick smidigt som attans Jobbade bland annat med Åsa...
Då går det verkligen lätt och man skrattar bort tiden.....I like Åsa !


Jobb imorron & på lördag sen söndag ska bestå av massa kul hittepå med Heilisen innan dagis =)
Känns som nåt jag tjatar om & om igen, men det är verkligen ett ångestmoment just nu i min vardag :P

God kväll =)

Kommentarer
Postat av: Izza

Men EMD är ju ögongodis till max ;) Samma han i Scotts ;) Ska ni till Törringe den 31:e o se dem? Kramis

2009-01-09 @ 09:56:12
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0