Jag fick det !!! =)

Är sjuka allihopa här hemma....mår som en råtta.
Förkyld, feber och hosta ! =(

Låg innan nerbäddad i sängen under två duntäcken och frös så jag höllpå att skaka av sängen.
Hoppade ner i ett HETT bad, bad är nog det sämsta när man har feber men jag frös så jag trodde jag skulle krevera.
Alvedonen verkade och nu svettas jag så jag snart flyter ur soffan här...

AVSKYR FEBER !!!!!

Fick ringa dagis imorse och säga att vi missar första inskolningsdagen.
Heily har varit vaken större delen av natten...varit ledsen febrig och jättesnorig....hon sa nej nej nej hela tiden och till allting...snäckelinan......=(

Men Fredrik va snäll och tog henne vid 5 tiden så jag han sova till 8 iaf så jag inte skulle va helt påsig under ögonen på min andra intervju i buktiken i Lund.

Fick masa mej in där och proppa i mej massa alvedon...o det gick riktigt bra...Börjar på måndag =)
Känns sååå skönt Vilken sten som släppt från axlarna nu....slippa gå runt och tänka på strötimmarna på Synsam eller gå tillbaka som personlig assistent.....
Ser fram emot detta !
Har mycket större ansvars området där än på Synsam Inte bara sälja glasögon utan ha hand om leverander, ordar göra schema och lite löner....Tycker det ska riktigt kul med nytt...hoppas jag kommer trivas !


Nu ska jag snart göra iordning loppeliten för sängen....hoppas att hon kan nanna inatt !


Hej hej !

Kommentarer
Postat av: pappa fredrik

gratts min älskling nu börjar det nya året och vårat nya liv....du h jobb jag har jobb o pengarna kommer in så vi kan göra saker som vi nu sagt länge att vi vill göra både o huset och du jag o heily....



älskar dej.....älskar dej me heily det vet du :P

2009-01-12 @ 19:29:33
Postat av: ♥ Divazzz ♥

Gud vilken gullig kommentar från gubben din :o) Ville mest bara säga: Grattis!!

2009-01-12 @ 19:58:20
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet, vad kul! =)

2009-01-12 @ 21:00:28
Postat av: Diana

Grattis till ditt nya jobb! =)

2009-01-12 @ 21:01:27
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Nenne

Grattis grattis :) Är de på en synsam butik med i Lund eller var är de?..hur e de med dej nu då..friskare? kraaam

2009-01-12 @ 22:07:50
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Izza ♥

Stort grattis! Vad kul för dig! Hoppas nu du hinner bli frisk tills första arbetsdagen! =) Söt kommentar från fredrik! Hihi.. Lycka nu till!

2009-01-13 @ 00:16:16
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0