Krasslig & mys

Det skönaste med att va krasslig är att man bara kan få ligga & lata sej utan att behöva känna dåligt samvete.
I måndags mådde jag skit illa hela dagen....fick hämta Fredrik på jobb eftersom han hade åt migrän liknande (?).
Inte allt för kul att sitta i en bil fram & tillbaka tll Helsingborg när man mor tok illa :-S

Stannade hemma båda två från jobb igår....illa illa eftersom det var röd dag...men men !

Heily nannade hos mormor &morfar från måndag til tisdag eftersom dom skulle på julfest igår...Loppan fick sin första godispåse :P


Hur som så gjorde jag & Freddan inte mycket....har sett på en hel del filmer...jag börjar bli som dej Becci :-S

=)

Har sett Barnhemmet....den va faktiskt en bra Thriller...brukar tycka såna är rätt löjliga men denna var bra tyckte jag.

What happen in Vegas Den var rolig ! Men som vanligt en sån film som man vet slutet på 5 min in  filmen.

Over her dead body:  Denna var faktiskt jädrigt rolig, handlar om en tjej som dör på sin bröllopsdag. Ett år efter går hennes man till ett medium och dom börjar såklart dejta....den döda kvinnan (spöket) jävlas med mediumet, allt för att hon inte ska dejta hennes man =)

Idag ska Heily till mormor & morfar igen medans jag ska jobba mellan 14:30-18:45.
Sån mini tid dock....!


Nu ska loppan in badet....Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

adda mig på msn heartbreaker(understreck)[email protected] Går inte å skriva understreck så hoppas du fatta ;)

2009-01-07 @ 20:30:28
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Izza ♥

Jag håller tummarna för dig ang jobbet. Hade varit kul att få nått jobb man verkligen vill ha =) Sen är det nog roligare att jobba i en lite mer exklusiv affär ;) Förstår precis vad du menar :D När skulle du få reda på det om du fick det el ej? Håll oss gärna uppdaterade här i bloggen :P Hihi.. Läste nu att du var sjuk! Usch inge skoj att vara dålig. Hoppas du blir bättre snart, krya på dig! Kram

2009-01-07 @ 21:19:55
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: ♥ Divazzz ♥

Den sista filmen du beskrev lät ju skit rolig =)

2009-01-09 @ 18:57:14
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Becci

Jag tror du kan va lugn,

du e inte riktigt lika bad som mej när de gäller film....jag kan gå utan dagsljus på ett par dagar :D

2009-01-17 @ 20:33:04
URL: http://becciolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0