Linda is back !!!




Jag städar igen

=)

Här luktar gott, golven är rena, fönstrena är rena, hyllor och bord är rena, toaletterna är rena, badkaret där uppe är rent, duschen här nere är ren.
Allting är rent =)

Jag har inte längre tvätt utan nu ska jag strax sätta igång sista maskinen och sen har jag inte ens en liten strumpa som ligger i tvättkorgen !


LOVELY !!!!

Ny sak är på ingång ;-)

Gud så skönt !


Hela hösten har min städmotivation varit som bortblåst....så jäkla tråkigt....
Har haft berg med tvätt, verkligen inte orkat ta tag i det.

Men nu tog jag tvätten som fanns i korgen, 3 maskiner blev det som snabbt försvinner på ett par timmar...istället för 8maskiner som tar DAGAR...o när man äntligen blivit av med dom har ett nytt litet tvättberg påbörjats, hopplöst !



Har nyss varit ute på en lång runda med en sovande Heily i vagnen och två mesiga hundar och en gnällig Fredrik.


När vi kom hem träffade vi på Stefan som tyckte vi var hurtiga. Hinner mer än in förrän vi ser Moa i vagnen Annica påpälsad och Stefan & Svea i promenad-tagen...
Ni är för söta härm-apor :P

Har laddat ner nåra filmer till, har blivit lite smått besatt av det faktiskt.
O inte finns tiden riktigt att jag hinner sätta mej ner och se alla....så jag vet inte varför jag fortsätter ladda ner *hmm*

Igår blev iaf ett par till klara:

1. Make it happen, Becci rekomenderade denna. Tydligen om en tjej som ska slå igenom som dansare ? Brukar va min typ av film, musik och dans =)

2. Passengers. Becci rekomenderade även denna. Skulle påminna lite om Sjätte sinnet. Ett plan som störtar och sen ska en psykolog prata med alla överlevande (?!)

3. Yes man, Nya Jim Carrey filmen väl (?)

4. The Bucket list som pappa rekomenderade.

5. Shark swarm, hittade bara denna på videomix. Verkar va rätt kass men när det handlar om hajar MÅSTE jag bara se såna filmer, jag är livrädd för hajar och hav och jag gillar väl att plåga mig själv med att ännu mer inte våga bada i ens svenska vatten =)

Sen tror jag att jag lyckades få ner Shadow runner eller Mörkrets häskare som den heter på svenska. En väldigt ung Tom Cruise (jag e hopplös på att stava kända människors namn) Jag & storasyster såg denna massa gånger som små =)

Så en och annan film lär det bli ikväll när loppeliten nannar.

Inatt hände nåt som var oväntat men VÄLKOMMET.
Hon somnade utan protest vid halv 8 tiden. Sen sov hon non stop till 7:45 imorse....NICE =)
I sin egen säng och allt...inget gnällande på natten så jag fick hämta in henne, ingenting !

GÖR SÅ ATT DET BLIR EN SÅN NATT IGEN =)


Trevlig helg !






Kommentarer
Postat av: fredrik

tro inte på vad hon säger ja va ej gnällig....:P

2009-01-10 @ 16:53:05
Postat av: annica

haha det tror jag säkert att du va stockholmaren=)

//grannen

2009-01-10 @ 19:34:37
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0