Min mamma tyckte jag va söt

Igår jobbade jag till 19 sen var det kalas i Harrie...taco och tårta och mys...
Mest blev de faktiskt vid 24 tiden när jag var sjukt trött och bara väntade på att jag skulle hämta Fredrik vid tåget och få komma HEM TILL MIN SÄNG.
Blev massa trött-trams-snack med systrarna !
Dom är dom bästa systrarna man kan tänka sig !

Även fast jag inte får vara med och se Narnia och hyra film =)

Hur som så snackade vi om gravid-mag-bilder.
Jag säger inget om hur andra gör men JAG skulle inte lägga ut massa "boppe-mag-bilder" (som vi säger i vår familj:P).
Jag sa iaf att jag hade en mag-bild som jag har kvar tex på facebook och min familjelivssida...så sa jag att jag tyckte jag var fin där...haha min mamma tyckte jag var söt =)



Jag är inte alls särskilt söt, osminkade och rufsigt hår. Men jag blir alltid glad när jag ser den bilden...inser att jag hade rätt stor mage mot slutet och att Heily-pluttan verkligen ligger DÄR INNE !
Mysko !

Jag är iaf glad att jag inte var en utav dom som hade bristningar över HELA magen, nog fick jag oxå bristningar men jag lider verkligen med dom som får en mage som är helt lila i princip....inget kul alls.
Vet så väl hur det känns efteråt (och fortfarande) att det är så svårt att acceptera att kroppen oftast inte är den samma som innan....
Även fast jag väger mindre nu än när jag blev gravid så min tajta kropp är ett minne blått =)



Nu nannar Heily...jag & Freddan har laddat ner lite nya filmer ikväll IGEN ;-)
Vi var sugna på att se rysare/skräckisar så det blev några såna...

Ska starta nån av dom nu !


Imorron tror jag att jag känner för en sväng förbi Bolgaret och titta på lite fina möbler.... ;-)




Min Karl <3
Jag har nog tyckt han var jorden största as ett par gånger.
Men det finns inte många som gör mig så glad som han gör.


Så nu har jag varit känslosam så det räcker....not my style ;-)

Kommentarer
Postat av: jossan

oj jävlar vilken snygg karl, om man får säga så!

2009-02-01 @ 13:10:39
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: pappa fredrik

hmmm ja du linda fy fan va snygg jag är.....men det tycker uh inte jag men men.....

2009-02-01 @ 18:47:45
Postat av: Louise Caroline

Jag är också glad att jag knappt fick några bristningar. Har en kompis vars mage ser helt förskräcklig ut... :( Inte kul.

Håller med om att det är svårt att föreställa sig att ens lilla ängel har bott i ens mage också! Trots att jag fick barn för bara 2 veckor sen känns det som en evighet sen jag var gravid! :)

2009-02-01 @ 19:42:13
URL: http://l2008.blogg.se/
Postat av: Mikka

Äsch, tycker det är synd om alla som blir ledsna över hur kroppen är efter en graviditet. Man skall väl vara stolt över att man orkat bära ett barn :)



Jag däremot lär få bristningar, min mamma fick skitmycket när hon väntade min bror och sånt skall ju tydligen ligga i generna :O

2009-02-06 @ 06:33:08
URL: http://www.rebelle.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0