Myser in år 2009

Jag har mys i kroppen idag....konstigt uttryck men ibland bara man myser av att allt faktiskt är riktigt riktigt bra !
Fredrik har ju jobbat hela dagen, stackarn....3e året i rad han ska upp och jobba nyårsdag...
Jag & Heily och hundarna körde ut till Harrie en sväng för att umgås med La familia.
Dom var dock inte hemma när vi kom hem.
Dom kom hem sen med en JÄTTE bakfull Veronica som hade fått använt spy påse två ggr i bilen från Genarp...
Hahaha

UNDERBART ATT INTE VA BAKFULL IDAG ! =)

Vadär halva dagen och kom hem och fick nylagad middag !





Fredrik & Heily hade mys med Tv spel och popcorn..
De söta tofflorna fick hon av Oma i julklapp...så jäkla sött när hon tassar omkring här hemma i dom :D

  

 

Blev inga bra bilder, men jag ÄLSKAR när man har tända ljus och nersläckt så blir det sånt mys mys....


Fler än jag Freddan & Heily som har mys oxå !



  

Yoda & Freddan hade mysigt och tittade Viktoria Secret :P

Nu ska jag se md båda ögonen på Day after tomorrow.

Godnatt !

Känner ett lugn som jag inte kännt på länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0