Nyårs afton.....nu 2009 !

Nyårs afton blev trevlig !
God mat & trevligt sällskap som man brukar säga ;-)
Stämde allt för väl !

Beccis kommentar vid tolvslaget var sådär mysigt kärleksfull och lite över gränsen som vanligt :-D
-Jag skulle inte vilja vara nån annanstans just nu

Söte tösen !

Nej vi hade jättemysigt....vi spelade Wii Tennis så min arm flög ur led och vi skrattade åt våra försök att få igång en riktig match, vi lyckades.
Som vi ska utklassa de andra tjejerna på lördag på julmyset här hemma ;-)

Var inne hos Annica & Stefan lite där Anna Niklas och barnen oxå var.
Mysigt...!
Sjöng en låt på singstar, vi var helt klart för nyktra och ur form !

Annica ville bojkotta nyår för vi alla satt och kämpa oss för att inte visa vår trötthet och då var klockan bara 22-23 =)


Heily höll sej vaken till strax efter 22 sen sov hon som en stock....hörde inte ett smack på tolvslaget, trost att vi var på framsidan och hon har sitt sovrumsförnster ditåt...slagen hjälpte !

Grabbarna eller gubbarna är nog mer rätt benämning....hade kul och smällde smällare hela kvällen.
Runt halv 1 kom Freddan in och dom asgarvade alla 3 så jag trodde dom skulle kissa på sej.
Då hade dom smällt grannens postlåda....lät som en bomb !
Barn på nytt verkligen...
Jag är glad att mitt lock sitter kvar iaf så jag slipper åka & köpa ny idag...jävla Stefan :P


  



  

Gick & la oss rätt snabbt efter raketsmällandet....tant varning men gud så skönt =)

Heily vaknade 7:30 imorse men jag fick henne och somna om så vi vaknade igen 10:15 :-D
Jag är NÖJD =)

Nu ska jag sätta igång och städa här hemma...vi var bara 3 vuxna och ett barn men det ser ut som vi haft fylleslag :-S
Ovanvåningen är fixad och tvättmaskinen igång...undervåning som ska påbörjas nu !

Sen blir det nog att jag åker ut till mamma & pappa en sväng...nyårsafton och nyårsdag är två dagar som alltid känns så långa tycker jag !

Skönt åtminstone att man inte är bakis :-D
3e året nu som är nästintill alkohol fritt.....Nästa år skulle det bli fylleslag tyckte jag Annica sa igår när hon stod och skålade i sitt alkoholfria champagne glas !


Prospera ano nuevo !


(Fick inte till den där krumiluren på N:et ;-) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0