Still alive....

Än så länge andas jag....nej så illa är det väl inte :P
Mén guuud vad man kan må dåligt =(
Febern vägrar släppa, svettas och fryser om vartannat. Nu är svett perioden över och känner att värken i benen börjar komma igen.....SKIT......

Får snart liggsår...orkar verkligen inte vara uppe...ligger jag  ner kan det va okej....ställer jag mej upp blir jag svimfärdig....usch !!

Känns som jag ska hosta upp mina lungor och det rasslar och piper i bröstkorgen och jag känner mej som en pensionär....

Freddan & Heily är iväg på apoteket nu, skulle handla vaniljyoghurt så ska jag försöka få i mig lite smoothie sen....=)
Har druckit typ 2 glas blåbärssoppa på två dagar.....

JAG ÄR VERKLIGEN SJUK !! =)

Gick upp 8 imorse, gjorde oss iordning och jag mådde fortfarande som ett as....tempade Heily och hon hade 38.7 (IGEN) så det blev inget dagis idag heller....
Hade varit bra om Fredrik & hon hade gått dit idag iaf och tittat och varit där nån timme, men icke....febern tillbaka....

Får väl vänta till måndag !




Kommentarer
Postat av: pappa fredrik

hmmm hahah vet ej vad jag ska skriva...linda älskling e du dålig...tur att jag finns här o värmer ditt hjärta...puss min sjukling

2009-01-14 @ 18:09:07
Postat av: annica

stackare=( sjukt tråkigt att va dålig juh=(

nu får du allt bli frisk så jag kan komma över o våldgästa er=)

puss på er grannar//35an

2009-01-14 @ 21:42:08
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Vifick nån luftvägsutviggande medicin fck vi.. Men annars är hanju pigg å så. men förkyld å väldigt hostig..

2009-01-15 @ 19:59:51
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

japp, lovar att fixa den :) vi får bolla lite idéer på msn :)

2009-01-15 @ 22:19:56
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0