Tack !

Tack så mycket Emma / Crazyangel för den fina designen....grönt är skööönt =)


Stort grattis till min älskade lillasyster som fyller 18år idag !!!!

Jag & Heily åkte och träffade Marita på Center syd i eftermiddags när Freddan åkt till jobb.
Köpte födelsedags present till Lonkan....sen bjöd vi in oss på Kina restaurangen i Lund !
Mamma, pappa skulle ta med Lonkis ut och fira hennes dag, och icke att dom kan tro att vi systrar inte vill följa med :P


En för alla alla för en :P

Idag hade det gått bättre på dagis för Heilisens del. Hon blir ledsen när jag går men det hade gått över ganska snabbt...varit ute & lekt och idag har hon även ätit lunch där.
Imorron ska hon även vila där.
Eftersom dom sover två & två i tvillingvagnar ute så har jag en känsla av att hon kommer vilja ligga och pilla en stund på sin sov kompis men det ska nog gå bra =)

Nu ska jag skutta i säng så jag kommer upp med loppan imorron bitti.
Imorse var jag TRÖTT !

Får se när Freddan kommer hem från jobb...inatt kom han vid 2:30 och då vaknade jag av att hemtelefonen ringde som FAN !
Han hade inga nycklar så jag bad honom ringa när jag skulle gå ner och öppna...han hade ringt 6 ggr på min mobil och jag hade inte vaknat...har ju en lånemobil som är SKIT, den vibrerade inte ens, så kanske inte så konstigt att jag inte vaknade.
Sen hade han tänkt ringa en signal på hemtelefonen, men eftersom den är hlt fucked up för tillfälet slutar inte den ringa när man inte svarar så där stod den och ringde halv 3 på natten, suck :-S

Måste fixa de dära...åker vi på semester och det ringer samma dag vi åker kan den stå och ringa i en vecka tills vi kommer hem igen....Jävla tekniska prylar !


Nej, sängen var det !

Godnatt






GRATTIS IGEN UNDERBARING <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0