Vart får jag allt ifrån ? =)

Nyss kom jag & tänka på ett ord...Klorofyll.....

Sa till Fredrik att det har nåt med växter att göra...

Sökte på altavista och fann följande =)

Klorofyll är det ämne som ger växter deras gröna färg. Ämnet spelar en avgörande roll i växternas omvandling av koldioxid, vatten och energi till kolhydrater och syrgas.

Ibland undrar jag om det står riktigt rätt till i mitt huvud....antingen totalt sjuk i skallen eller ganska smart ändån...
Det är ju trots allt iaf 6år sen jag läste microbiologi =)

Med detta är det nog verkligen dax för....GOD NATT =)

Har sett en skräckis...kan va det som gjorde mig helt snurrig i bollen...jag var livrädd och Fredrik var ännu mer livrädd...Vilken jävla karl man har....jag bad honom titta och berätta för jag inte vågade se...slutade med att det var precis tvärtom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0