GRATTIS GUMMAN !!!!



Jaaa min älskade vän kom in !
GRATTIS GRATTIS !

Hon ska bli präst & jag är stolt bästa väninna :P



Gud got your back gumman :P

Vi skämtar om saker & ting och detta är verkligen nåt man kan skämta om.
Jag blev super förvånad när jag hörde att hon sökt eftersom det kom från ingenstans.
Samtidigt som jag förra sommaren fick en söt mening av denna lilla underbara människa.

-Gud ger oss inte mer än vad vi klarar att hantera :-)


Hon kommer bli den coolaste prästen ever....och med FN som plan kan det inte bli annat än jätte jätte bra !

Dessutom hamnar hon i Lund vilket innebär att vi kan få mega närma till varann...hoppas att hon hittar studentlya i Lund & inte i Malmö som hon planerat !

Tänk så bra de blir min vän.
Du behöver inte pendla...överallt i Lund tar man sej på cykel.
O jag jobbar i Lund vilket innebär...lunch och fika efter jobb & skola.
Nära till att bara ha spontana mys kvällar.

En deal, jag fixar en cykel om du bor i Lund...det är mitt löfte ;-)


Kommentarer
Postat av: Beccis

Vi får se om de blir lund gumman, de beror på var jag hittar bästa lyan :D

Men skulle jag hamna i lund vet jag att jag har en cykel...och en hel del lunch dejter :D

haha du e bäst gumman, kan man önska sej en bättre bästa väninna :D <3

2009-07-10 @ 18:00:13
URL: http://becciolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0