GRATTIS VÄNNER !

Grattis Annica, Stefan & Moa till er lilla Lea !
Som vi väntat och längtat allihopa !
Igår kväll när jag kom hem vid 23 tiden möttes jag av en besviken Annica som först ringa mej vid 19 tiden om att hon hade värkar var 8e minut.
Men vi 23 tiden hade dom nästan helt avtagit.
Själv drömde jag om Annica inatt om att hon födde två små pojkar=)

O vid 13 tiden idag kom en liten sötfis tjej till världen.
Lilla Lea.
GRATTIS ÄN EN GÅNG!!!


Har suttit ute här nu hela kvällen.
Tittade på Lea när hon sov i sin vagga.
Så liten så liten.

Går inte att förstå att Heily varit så liten hon med.
Känslan är otrolig och jag längtar sååå tills jag är där ännu en gång.
För minst ett barn till blir det absolut ;-)
Avundas inte direkt Annica nu som sitter med eftervärkar och hormoner som inte går attg hålla i styr.
Hur man bara är lyckligast i världen samtidigt som man är så ledsen så man gråter för ingenting.
Min fina vän som såg så trött ut och när jag frågade om hon inte skulle behöva sova lite svarar hon:
-Ja men jag är mest så ledsen jag vill bara gråta hela tiden =)

Går inte riktigt att sätta finger på de där.
Man är så ledsen dels för man haft så ont och man är bara en enda stor hormon-boll efter förlossningen =)

Dock är jag grymt avis på allt dom går igenom igen.
=)




Min stora tjej har varit så duktig idag.
Jag & hon åkte iväg till Center syd idag vid 14:30 tiden.
Utan blöja...
Hände inga olyckor.
Hon har inte haft en blöja på sej på hela dagen fråns nu ikväll när hon skulle sova.
Min stora duktiga tjej !



Nu ska jag hoppa i säng.
David (Heily plast-kusin) kommer hit imorron vid 6:30 tiden så ska vi passa honom till 9 tiden.
Blir nog liv i luckan på morgon kvisten minst sagt =)




Sleep tight !




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0