Helsingborgs festivalen

Har alldeles nyss kommit hem från Helsingborgs festivalen.
Kan inte påstå att det var kul direkt, att man själv varit en av de (säkert) jobbiga fulla fjortisarna.

Lonkan är på 80-tals fest idag så först i förmiddags åkte vi till Center syd för lite shopping.
Rea på Gina Tricot och självklart kom man inte ut tomhänt.
Köpte mej en cool kjol som jag nog är den enda som tyckte var fin :P
Fredrik skrattade och sa att jag är söt i allt...fjäsk :P
Annica sa att jooo men den e gullig, annorlunda :P
Stefan sa Vad fan är det för gardin du tagit på dej.
Medans jag tyckte den var hur cool som helst.
Bara för de ska jag använda den massor och sorry om jag är den enda på området som har cool på modet :P:P:P:P


Jag Fredrik & Heily tog tåget till Helsingborg vid 17:30...massa massa folk.
O det är alltid samma sak och samma stånd...tråkigt egentligen.
Men mysigt o göra nåt.
Åt på en uteservering och Heily vann gosedjur och fick MEGA klubba.

Somnade som en stock på tåget hem ;-)


Imorron kommer Fredriks föräldrar, ena syster och Heilys två av Heilys kusiner hit och stannar en natt.
Blir restaurang i Lund på kvällen sen hinns nog inte så mycket mer med.





Idag på Center syd ville Fredrik ha nya TV-spelet som släpptes idag.
Wii sport resort.
Som ett litet barn blev han när jag gick in och köpte de till honom, efter han velade lite och tyckte de va lite onödigt :P
Bortskämd snorunge är han.
Han vet så väl att jag aldrig kan säga nej till honom och jag ÄLSKAR att göra honom glad.
Gör ett Tv-spel honom happy så why not :P

Det bästa av allt är att han är världens bästa skitgris.
Min underbara man som flyttade hela vägen ner hit för min skull.
Även fast han varit ett jävla asshole ibland så är han det bästa jag vet och jag älskar honom över allt annat på jorden !



Denna T-shirten köpte vi idag på festivalen och såååå lätt han ska ha den imorron när hans stockholmare till familj kommer :P
Det roligaste är verkligen att han är sååån skåning nu så det är sjukt.
En dag kom han hem och sa stolpe pärror :P
Jag hade ingen aning om vad han snackade och tydligen är det pommes frits på skånska :P
Likadant när man kallar på honom och han säger jaaa med värsta skånska uttalet ;-)
Me like :P


Heily vaknade till när vi kom hem och ville se film i sängen ;-)





Lyxlirar Heily som har eget sovrum med enbart säng och TV.
Rummet mitt emot är hennes lekrum som är proppfullt av leksaker så sängen och TV fick ett eget rum :P

Sängen hade jag när jag var litet och går under namnet loppe-lådan.
Den har hängt med i många år, tråkigt att jag tvunget skulle sätta dit ett ko-klistermärke bara =/



Ska fortsätta smutta på min underbart goda Brämhults juice, Jordgubb/apelsin...sååå god.
Att slänga i en skvätt vodka vore säkert inte alls dumt ;-)
Ska ut och hämta Lonkan & Vonkan sen som är ute och svirar.
Så vodkan får bli en annan kväll :P

God natt

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, jag håller helt med att det ska bli kul att se dig! Det var så länge sen jag såg alla er, det känns som hundra år men träffade bara Fredrik och Heily i vintras men det ska verkligen bli kul :) men gud vilka fina bilder, man blir ju kär i henne när man ser henne :) tonje hälsar och längtar efter att få se er! Kram Angelica

2009-07-24 @ 23:39:07
URL: http://anggeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0