Jobbar.

Idag är det såååå segt på jobb.
Knappt nån kund sen jag började kl 12.
Lund är stendött.... =/

Förkyld som tusan har jag oxå blivit.
Fredrik kom hem strax innan jag gick till jobb. Tokförkyld han med och febrig.
Heily stannade hemma från dagis så hon myser och tar hand om pappa =)

Slutar 18 men tänkte höra om jag kan gå lite tidigare. Händer ingenting här !!!!
Ska köpa med mej pizza på vägen hem.
Tok längesen...nåt jag försöker hålla mej borta ifrån.
Men ibland får man synda och som Fredrik sa: Gumman vi är ju sjuka =)



Får se om man kanske kan ta sig för och göra nåt vettigt nu sista timmen man har kvar.
Sjukt tråkigt är det iaf !

Men sen är jag ledig två dagar !

Fredag är jag ensam på jobb 10-19 och på lördag mellan 10-15.
Känns aningen tråkigt.
Kommer säkert ha tok mycket och göra då bara för att jag är ensam =)




Sara: 9000:- om man är ensam är klart rätt mycket ja =)
Jag & Fredrik har helt och hållet gemmensam ekonomi.
Funkar bästa för oss på de viset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0