Kvälls mys



Sitter just nu och ser på Beck och har det skönt !
Fredrik är iväg och spelar pingis med grannarna, som vanligt :P
Heily sover och jag njuter av att bara ta det lugnt och kolla på datan och TVn utan att nån vill se på nåt annat ;-)
Har jobbat 12-18 idag.
Imorron är det jobba 10-15 bara. skönt !
Sen är jag ledig onsdag & torsdag.
Hoppas det är fint väder nån av dagarna så jag & Heily kan åka till Lomma beach igen och bada.
Så Mita är du sugen på att följa med på torsdag isåfall ? =)







Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

haha jag har inte heller hört nån som sagt det :P

2009-07-22 @ 05:56:49
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0