Ledig och förkyld...

Har varit ledig idag....Fredrik var hemma från jobb idag med.
Jag var rastlös så jag har städat hela huset, tvättat och bakat kanel/vaniljbullar.
Med viss hjälp av Fredrik :-)
Men det var ett jädra gnällande efteråt, ni vet förkylda män ;-)





Heily blev trött mitt i allt bakande



Självklart är Fifi med på ett hörn. Trogen följeslagare.







Efter bakandet blev det en runda med hundarna till lite olika lekplatser på Heilys begäran !

Har suttit ute lite på framsidan och pratat me grannarna.



Man ser faktiskt på Fredrik att han är krasslig och hängig :P






Min störda hund :P




Våra störda grannar ! =)







Imorron tänkte jag åka in till Jättekul i Lund och kika där.
Heily fyller ju år om 3 veckor och om Fredrik ska vara hemma från jobb imorron passar jag på att åka ensam och kikar där.
Dom har mycket finare dockvagnar där plus att jag tänkte se om dom har lite andra Fifi grejer än det som finns på BR tex.
Om inte så ska det bli ett Fifi hus med alla karaktärerna med plus massa tillhörs grejs.
Det lär nog bli poppis =)

Nu ska jag & Fredrik se en film tänkte vi....skräckis ska de va :P



God natt

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Gudvad stor hn blivit tjejen!

2009-08-02 @ 21:33:15
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0