Lediga onsdag





Ledig idag, alltid skönt.
Heily vaknade strax innan 9 och ville se Fifi direkt...
Skönt, jag låg i sängen och drog mej medans hon drack välling och såg sin älskade Fifi :P
Igår beställde jag 4 nya Fifi filmer från CDON som hon inte har sen innan.
Efter de lär hon nog ha alla...kom ut en ny i juli.
Min tös är helt såld på Fifi.
Så det får bli en present på 2års dagen om en månad =)
Shiiit 2 år..... =)



I lördags fyllde Becci 24 år...det firades med middag på Mando med tjejerna och sen vidare till Lilla torg med massa drink-drickande kvällen lång.
Becci och jag hade förståss en del och reda ut ang Twilight.
De flesta favvo scenerna hanns nog med att gå igenom under kvällens lopp :P



I fredags blev jag fast anställd på jobb, löneökning och efter min semester blir det 75% istället för 50%.
My lucky friday =)
Känns otroligt bra !
Trivs kanon på jobb, men har hela tiden tyckt att 50% år lite lite !



Heily är nästan helt blöjfri hemma nu, min duktiga tjej !!!!
Efter semestern iaf är det tänkt att hon inte ska ha blöja på dagis heller.
Är massa nya vikarer nu och det känns som dom inte tar det på allvar.
Känns ändå lite som dubbla budskap att ha blöja ena stunden och inte nästa.
Nåja det blir säkert kanon bra =)




Har hittat min kamera sladd till min system kamera ÄNTLIGEN.
Hade gett upp att jag skulle hitta den.
Den har varit försvunnen sen vi var i Spanien i september förra året.
Men nu när jag var på vinden häromdagen hade den hamnat i ett fack i en av resväskorna.



Fick hjärt snörp innan idag IGEN (!!!!)
Chilly hade lyckats ta sig ur stakettet IGEN !
Jag & Heily gick runt på området och kallade och jag kände hur tårarna brände.
Så jäkla rädd....är ju bara en tidsfråga innan nån hittat honom och inte lämnat tillbaka honom =(
Men rätt som det var kom han gående på vägen mot oss.
Viftade på svansen och var glad.
Så till helgen får Fredrik spika upp en bräda nertill på stakettet oxå så han verkligen inte kan komma emellan eller under.
Nu har jag ingen aning om vart han tog sig ur eftersom jag fixade till där han sist kom igenom.
Fattar inte hur han lyckats....:-S





Nu ska jag gå en lång runda med Heily i vagnen tänkte jag !



Jobb imorron 10-15 sen ledig på fredag.
Då tänkte jag & Heily ta tåget till Helsingborg och möta Fredrik när han slutat och ta en sväng på festivalen.







Kommentarer
Postat av: Zara

Nä alltså. Det borde vara förbjudet att växa upp så fort som Heily gör. Det var ju IGÅR hon var pyttebebis - och nu ska hon sluta med blöjor?!

Kan man inte bara stoppa bandet ett tag? För jag hinner banne mig inte med längre...

Och till råga på allt är ungen så söt att det gör ont i ögonen när man tittar på bilderna. Du får stoppa tillbaka kamerasladden i resväskan, Linda. Skona mig!



Chilly: ja, vad ska man säga? En nyfiken ung man du har där. Hade jag vart du så hade jag spikat upp brädor för glatta livet! ;)



Kram,

Z

2009-07-22 @ 14:13:39
URL: http://cherryblossombabay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0