Ledig....Trollenäs

Idag har jag varit ledig Vaknade hur mycket som helst imorse för det ringde på hemtelefonen.
Sprang ner och när jag kom upp var det missat samtal med Dol nummer på mobilen.
Två ggr hände de....suck....skit trött var jag och när Heily inte vaknat ännu vill man inte gärna bli väckt av telefonen....

Bestämde iaf att vi skulle åka till Mita och umgås med henne lite.
Blev lunch, Sex and the city och även lite sömn :P
Både jag & Heily däckade i soffan under filmen ;-)



Imorron är det jobb 10-19 sen är det helg.
Inga större planer för helgen, bara massa mys <3





  







Heily gick upp och la sej för lite mer än en timme sen och kollade på Fiffi.
Så jag har passat på att gosa med mina små djur <3



Lonkan
är här nu och ska sova här. Hon ska passa Heily-fisen imorron.


Blir nog att se Twilight ikväll igen.
Såg den igår...och blev helt förälskad shiiit va bra den var !!!
Jag har inte trott jag skulle gilla den eftersom jag annars inte är ett big fan av vampyr filmer och sånt.
Men lätt denna är en av de bästa filmerna jag sett !
Boken ska börja läsas NU =)



Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

hihi vad sööta :)

2009-07-09 @ 22:25:22
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0