Mysig helg.

Söndag igen....
Som vanligt har tiden gått alldeles för fort...
I fredags var jag ledig....mötte Becci i Malmö....hett som satan i stan, men vi hade mysigt.
Blev en del shopping, fika/frukost och middag och massa snack och skratt =)

Började med en frukost på Espresso, sen vart det shopping...jag var såklart inte ego utan kom hem med kläder åt både Heily & Freddan med *såklart* :P

Avslutade kvällen med planka på vårt stammis ställe....:P
Denna gången satt vi ute...annars har det varit samma bord till & med ;-)

 
Helt perfekt, som alltid två bästisar emellan ;-)



I lördags vaknade man upp till underbart väder.
Körde Fredriks föräldrar till Malmö där dom skulle vidare mot Spanien.
Bestämde oss för att det skulle bli stranden, så vi åkte mot Lomma Beach.

Heily tyckte det var skit kul...och varmt i vattnet var det med !!!

Hon brukar alltid prata om en på hennes dagis, Milton.
När vi var i vattnet och kom upp började hon snacka om Milton igen, jag reagerade inte på de eftersom det är vardagsmat hemma hos oss !
Men samtidigt hör jag en liten pojke skrika till sin mamma.
-HEEIIILLYYY GÅR PÅ MITT DAGIS =)

Så hon lekte ihop med lille Milton på stranden i flera timmar.
Dom badade själva och grävde i sanden.
=)

Fast min lilla tös har lärt sig i tid hur man ska vara mot efterhängsna män ;-)

Milton kallade på henne från vattnet hela tiden.
Så när han kommer fram til henne vänder hon på klacken, viftar nonchalant med handen och säger:
-Hej då :-D




Efteråt blev det Harrie för min del, eftersom det inte blev nåt Lilla torg med Becci, tyvärr.
Men det lär och få bli av snart !
Har ju redan en outfit :P









Lite bilder från Heilys mini-semester i stugan med, moster, mormor & Oma =)



Även en bild på de urtjusiga paret, Mita & Daniel som var på bröllop igår ! =)




Idag har vi varit på Entrè jag Fredrik Heily & Lonkan.


Jag & Lonkan sitter och slappar i soffan framför TVn och Freddan spelar pingis med grannarna.

Heily sover sedan en timme tillbaka eller nåt.
Senaste veckan har hon somnat i sin egen säng framför en film.
Håller tummarna att det är en metod som kan funka !


Imorron är det jobb och dagis och jag räknade ut att jag har 7 veckor kvar att jobba till semestern... :-S
Fredrik 6....
suck.

Så blir de ju med sen semester, men tja vi har nåt och se fram emot iaf ;-)
Hoppas att allt kan gå som vi vill & planerar så blir det nog en kanon semester :-D
Eller efter den iaf !



Nu ska jag sociala med Lonkis.....


Kommentarer
Postat av: Moster Mita

Oj, där var ju vi ju :) Just nu ligger vi helt utslagna i bäddsoffan på Öland. Det tar minsann på krafterna att gå på bröllop :) Men kul var det. Hörs i veckan syster yster, tror jag var ledig på torsdag så då får vi klämma in en liten dejt! Puss puss!

2009-07-05 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0