Sliten...

Känner mig aningen trött just nu, kom hem och satte mig i soffan och blev sketa trött !

Skulle egentligen jobbat 10-15 idag men det blev 10-19 istället....inte mig emot....När jag ändå är där känns det som de kan kvitta om jag stannar några timmar extra.
Sålänge man är kvar för att där är att göra....!
O det löste sig så bra idag med Heily att Fredrik kunde kompa från kl 16 så han hämtade henne på dagis.
Vilket han aldrig hinner göra annars, så det var kanon bra.

Imorron skulle vi egentligen varit lediga men jag ska jobba mellan 10-16 sen möter jag upp Becci så blir de lite kvällsmys.
Köpte ju cider när vi körde hem från Holland så det kan kanske bli ett par sådana ;-)


Apropå Holland...jisses vad jag längtar till Q-base !!!!!
Känns ändå som tiden kommer gå rätt snabbt....kan inte fatta att det redan är JULI, JULI....helt sjukt !!!! :O

Annicas & Stefans bebbe beräknas komma närsomhelst...nåt som vi alla sett fram emot länge nog nu !
Har x anta veckor kvar till vår semester men men....när den är här jobbar både jag & Fredrik bara 4 dagar sen åker vi iväg igen mot Tyskland får Q-base partajj ! =)

Sen blir de väl bara att boka Master of hardcore eller Qlimax när man ändå är igång *haha*
Sensation white kommer vara i Köpenhamn i Oktober....trist som attans att det är White annars hade det lätt varit givet :-)






Vissa kunder som kommer in i butiken är verkligen märkliga minst sagt.

Som imorse hade jag en kille som kom in.

-Hej jag behöver nya linser.
Förklarar snällt för honom att vi inte har linser hemma vilket vi aldrig har så jag beställer och dom beräknas komma inom de närmaste dagarna.
Kund: -Ja men mina är slut och jag åker på semester.

Till saken hör ju verkligen till att han varit inne flera gånger och han har aldrig linser kvar och måste ha på studs.

*suck*


Han frågar om jag har hemma.
Svara åter igen nej....
Men kan du inte gå o kolla om du har ett annat märke....

suck igen.....


Likadant vissa som kommer in och bara stirrar på en.
Man säger hej
Dom säger hej och fortsätter bara titta på en.
Man frågar: -Kan jag hjälpa dej ?
Varpå kunde bara säger ja mina glasögon måste justeras.

Vissa tror verkligen på allvar att jag vet exakt vad varje person som kommer in vad dom har för anledning att komma in.
Sen om någons glasögon skaver bakom öronen ser jag ju de verkligen direkt när dom kommer in och jag enbart tittar dom i ögonen *suck*

Samma som många som kommer in och bara rååå suckar
-ååååå mina glasögon bara kasar ner.

Så står dom konstant och pillar på dom....mmm jooo dom sitter nog verkligen inte bra om man står och puttar på dom hela tiden...


Ibland passar jag verkligen inte till att jobba i butik med människor =)
Tur iaf att jag alltid kan tygla mitt humör...än sålänge har jag aldrig flippat ut på en kund.
Tråkigare blir de väl för Fredrik som får lyssna på allt när jag kommer hem :-D










Nu ska jag mysa med min man...Han sitter bredvid mig och ser sådär myssugen ut :P







Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra ☆

Vilken söööt flicka du har !! Hur gammal är hon?

Kram

2009-07-08 @ 10:43:29
URL: http://saundraa.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra ☆

Då är hon lika gammal som min lilla 2åring! Hon blev 2 år nu den 25:e Juni :)

2009-07-08 @ 12:55:50
URL: http://saundraa.blogg.se/
Postat av: annica

aaa vi längtar oxo hihi=)



jaa linnet va grymt skönt faktiskt...behövde piffa upp garderoben lite hehe...

så de blev en del shopping*=)



fan grannen nu får er semester snart börja så vi kan sitta ute o mysa=)

fast de gjorde vi ju iof ikväll me hehe..ni som drack cider o jag o min kaffe hehe=)

puuuussss

2009-07-08 @ 23:05:17
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra ☆

hehe tack så jättemycket! (:

2009-07-09 @ 07:14:23
URL: http://saundraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0