Söndag....

Helgen snart slut....igen...=/

Har varit en grymt lugn helg !

I fredags efter jobb var Jim & Ayla här på kvällen.
Spelade wii och hade de trevligt.

I lördags slappade vi större delen av dagen.
Jag gick en powerwalk, Furulund-Kävlinge runt.
Satt ute med Annica & Lotta till 22 tiden, Heily stupade i säng efter de=)
Tittade på Twilight på kvällen IGEN :-)

Idag har vi oxå bara tagit de lugnt, gick en sväng allihopa till ån och matade ankorna.
Satt ute på framsidan och lekte lite med Heilisen.
Jag gick en powerwalk, sen fick vi oss ett ryck och åkte till Bjärred och åt mjukglass.
Varför gör man de egentligen ?
Det är knappt ens gott.
Ligger i soffan nu och mår illa som en gris.
Me min laktos mage är det som bäddat för illamående efteråt....
Att jag aldrig lär mig....
Men jag försöker verkligen vara noga med det nu, äter & dricker iprincip bara laktosfria produkter nu för tiden och jag mår så mycket bättre.
Innan kunde jag vara vaken halva nätterna minst en gång i veckan och bara kräktes och hade världens kramp i magen.
=(




Heily ville skåla med mammas cider i fredags =)

 



  

Heily och hundarna är nyfikna på ankorna


Skumpa skumbräda hela familjen =)


Igår satt även jag & Mirella över msn och bollade ideèr om coola linnen man kan designa själv över internet.
Mirella beställde sitt.
Hon skrev Hardstyle på framsidan med ett gäng rosa stjärnor och på baksidan
From daylight into darkness.


Jag skulle med fixa ett men sidan godkände inte att man skrev ordet hardcore (undra varför:P)
Så jag funderar på att ha de helsvart på framsidan och såhär på baksidan =)


Självklart snackar jag om att vi ska ha de på Q-base !!! =)
Festen heter ju Q-base From daylight into darkness.
Coolt ;-)
Festen börjar kl 16:00 lördagen den 12september och slutar 08:00 på söndag morgon =)
Kan man längta mer ?



Min lilla skit hund har lärt sej att komma ut genom vårt stakett, jävla hund !
Han la sej på mage på sidan och snirklade sig ut genom den minsta springan man kan tänka sej.
Två gånger var han på rymmen igår.
Som tur var hittade Annicas bror honom sista gången borta hos dom.
O det är på andra sidan området.
Hjälp. !
Man blir ju livrädd. Risken att man inte får tillbaka dom är ju ganska stor vill jag påstå !


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Jag har ju anmält kommentarerna till Metrobloggen, så de kan nog spåra IP-adresser etc... men du får gärna göra ett försök... :)

2009-07-12 @ 22:06:28
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Rebecca

Vilka fina bilder, vad stor Heily blivit =) Läste ett mail precis från Carina. De har fått en flicka! Jag hade ingen aning om att hon ens var gravid igen, visste du?? Roligt iaf =) Kram

2009-07-13 @ 07:12:45
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Zara

Men Chillysen då!! Man får inte rymma från mamma...har inte storebrorsan lärt dig det?!



Vet precis hur skiträdd man blir - vi stängde ut Tyson i trapphuset för ett tag sen, så han fick gå hem till grannen och knacka på hos dom. Sen kom hon in till oss och undrade om vi inte ville ha kvar vår hund längre... Det är så lätt hänt med såna småttisar!



Kram,

Z

2009-07-13 @ 11:52:56
URL: http://cherryblossombabay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0