Tröööttt......

Suck vad trött jag är just nu...orkar inte ens gå och göra mej redo för sängen.
Värmen gör en helt utslagen, även fast det är hur skönt som helst så blir man matt.
Speciellt när man måste jobba i den.

Idag jobbade jag bara mellan 10-15...när jag kom hem hade jag massa energi, så jag klippte gräset, rensade bort massa ogräs både på framsidan & baksidan.

Dammsög nedanvåningen, tvättade bilen & handlade.

När jag var klar med de körde jag ut till pappa, han låg i poolen och jag kunde inte heller motstå 29 vatten grader....*mmm*
Så de blev ett dopp och åka hem i våta kläder, men de var det värt ;-)

Hade med mej grisarna så pappa fick se....pappa är alltid en svagis...han gillar söta små djur fisar mer än han försöker visa ;-)


Skulle kolla om vår gamla ute kanin bur gick och laga men icke....så det får bli att inhandla en ny imorron om jag orkar. :-S

Tog ut grisarna idag på gräsmattan och hade kompostgaller bara...
Nakenfis smet direkt och efter två sekunde slank den andra oxå igenom....tjockisen blev kvar =)
Så det funkade inte heller....






Imorron ska jag sova länge, bara för jag vill de kommer jag vakna jätte tidigt....
O har jag ork åker jag till Zoogiganten eller till Lödde och köper en utebur och sen vid 14 tiden får jag bege mej till Malmö och möta upp Becci....



Blir nog massa snack och middag skulle jag tro <3



PÅ KVÄLLEN KOMMER ÄNTLIGEN MIN ÄLSKADE BEBIS HEM...
SOM JAG SAKNAR HENNE !!!! =(

Jag vill höra en liten busunge ropa mamma varje sekund...eller höra...
-Gör du?
-Kommer nu?
eller
-Hör du mamma ?
stup i kvarten.

MAN TRÖTTNAR ALDRIG.

Hon är så stor och så duktig och mitt hjärta svämmar över !!!



Jätte duktig har hon blivit med pottan med, kissar nästan alltid när man sätter henne där och många gånger kommer hon själv och vill ta av blöjan och kissa på pottan...
Söt fisen !




Fredrik mjukis =)
Nu ska jag ta min sovande karl och gå upp och lägga mej.
Freddan har varit iväg hela kvällen och spelat pingis med grannarna, han hann nog vara hemma i 5 minut innan han slocknade på soffan.
Tur att jag njöt av en tyst kväll för mej själv ;-)


God natt




Älskade älskade unge, som mamma saknar dej !
När Du kommer hem ska jag pussa sönder dina små gosiga kinder och söta lilla mun.
Tur du är så pussgalen som mej....
Världens vackraste och finaste lilla tjej <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska du ha en rejäl bur och inte sånt skit som finns färdigt tillverkat i djurbutikerna så säg till. Vi bygger burar ute i våran zoobutik i Hofterup. Kan bygga den efter dina mått eller så finns det "färdiga". Jenny

2009-07-06 @ 19:37:56
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0