Twilight



Jag e hellt hooked
Såg en stund igår natt av ettan....Lonkan har lämnat kvar den hemma hos mej nu över helgen.
Lär se den ett par gånger.
Sjukt underbar film !

Man blir helt förälskad.
Stackars Freddan får stå ut med massa kärlekskramar efter filmen ;-)

Tydligen ska andra filmen komma ut i november ? (!!!!)


Besatt e nog en bra benämning... =)



Har lite drygt två timmar kvar på jobb, tiden går inte allt för snabbt och här är inte en kotte i butiken.
Har skrivit klart alla nya fakturor som ska skickas ut och gjort klart hela årets inventering nu i datan.

Vad gör man nu då ?

Får väl ge mej på att hänga om lite bågar och putsa & feja lite :P




Helg sooon.....

Fredrik & Heily <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du hooked av att bara se filmen, så ett råd LÄS BÖCKERNA!!! Finns 4 stycken...och man blir helt besatt. De är sjukt bra. Författare är Stephanie Meyer. Jag råläste böckerna på 2 veckor...kunde inte lägga ner de.



Ha en trevlig sommar!

2009-07-12 @ 11:14:39
Postat av: Cornelia

Jag säger som ovan. Läs bäckerna, mer beskrivet och det är extremt bra författat. Läst dem på engelska så man inte förlorar något i översattningen och jag läste new moon, eclipse och breaking dawn på mindre än en vecka. :) Man blir smått besatt, iaf jag :)



Trevlig sommar!

2009-07-17 @ 09:24:14
URL: http://neeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0