Mys



Har suttit här nu ikväll och tittat på MTVs 16 and Pregnant.
Sista avslutet grät jag från början till slut nästan.
Handlade om ett gulligt par som valde att adoptera bort sin dotter.
Dom grät och kunde knappt lämna ifrån sig henne.
Fyy, jag skulle aldrig kunna adoptera bort mitt barn.
Även fast jag verkligen tyckte deras resonemang var bra och det bästa för det barnet.
Oftast har man väl inte så jätte mycket att ge som 16åring till ett litet barn.
Verkligen starkt att välja att föda barnet för att sen ge lyckand vidare till en ofrivilligt barnlös familj <3


Fick mig att tänka tillbaka på Heily bebis tid.
Så underbart !!!

Längtar verkligen till att ha en liten igen, och neeej vi planerar inte fler barn NU :P
Den tiden kommer igen =)






Så mysigt så mysigt !!

Tänk att den lilla lilla bebisen har blivit en sån stor och fin tjej nu.



Åhh som jag älskar henne.
Kärleken till sitt barn är verkligen den största !

Hon tittar på Fifi i sin säng varenda kväll och de senaste kvällarna vill hon se de om & om igen.
Idag fick jag ta till med att Fifi med måste sova och upp till dagis.
Hon köpte de men ville helst gå in i vårt sovrum och sova.
Så där ligger hon nu och snarkar min lillfis.


Längtar till semestern !
Massa mys och bus varenda dagr i två veckor !




Kommentarer
Postat av: Sara ;)

Mmmm.. Men mina 9000 :- är ju enbart för mig! Jimmys räkningar är inte inräknade i detta! Vi har ju inte gemensam ekonomi, de har kanske du och fredrik?! Allt bra annars..?? Kramizz

2009-07-27 @ 18:13:21
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0