Vad gör du gumman?

Min älskade underbara Heily är det bästa jag vet !!!
Hon är fortfarande vaken...så jag tog in henne hos mej så nu ligger vi här och myser.
Alldeles nyss frågade hon.
-Vad gör du gumman ?

Gullunge ! Hon hör verkligen vad mamma & pappa säger ;-)

Sen ibland när man svarar henne säger hon....aaahaaaa lide överraskad...haha =)
Stockholm och Störmstads trakten.
Igår vart det kinarestaurang och idag Röstånga marknad.

Heily åkte karusell helt själv för första gången och hon såg helt allvarlig ut och rattade på bilen som fan.
Ett ansiktsuttryck som var ungefär som om, ska jag skratta eller gråta? =)

Skit söt var hon och stolt efteråt =)


Inte kan man säga nej till henne när hon står och tittar och hoppar och klappar händerna samtidigt när hon väntar och säger att hon vill åka =)



Mötte upp mamma, pappa & Lonkan på marknaden med.

Efteråt blev det en snabbis på Nova och sen till Harrie och grilla !


Imorron är det jobb 10-15 bara....skönt....
Nu ska jag se en film i sängen sen sova....


Godnatt godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0