VÄRME ! ! !

varmt det varit idag....har umgåtts med Lisa & Isabell hela dagen....
Dom kom hit vid 11 tiden och då gick vi ner till Sibylla och åt glass...
Mamma & Lonkan kom och hämtade Heily vid 13 tiden....snyft....
tomt utan henne =(

Vi åkte in till Lund sen, ville ha min lill-fis med mej ju !
Istället fick jag shoppat till henne ;-)
Blev både tröjor, linnen, byxor och en sol hatt och en keps....=)

Eftersom Heily är iväg nu tänkte jag & Fredrik passa på med bio ikväll....
Blir antingen Baksmällan eller Drag me to hell.
Jag e rätt sugen på den sistnämda...gillar att skrämma upp mej ;-)


Ska alldeles strax åka in till Lund och möta upp mannen.



Pappa: Förlåt för vi snodde ditt fågelhus, men det låg slängt bakom Bosses hus så vi trodde inte du brydde dej särskilt om svälltande fåglar längre :P

Zara: Hundarna bryr sej inte om marsvinen, nyfikna men dom bryr sej inte.



Igår kväll satt jag i soffan med tre halvsovande marsvin, två hundar precis mej på en filt och efter en stund vaknade en ledsen Heily som fick min andra sida....
Mmm det är då man njuter som mest =)



Kommentarer
Postat av: Zara

Jamen dåså! :) One big happy family...!

Kram.

2009-07-02 @ 18:17:53
URL: http://cherryblossombabay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0