Glömde

Glömde ju skriva att på fredag ska jag på romantisk dejt, med bästa väninnan :P
BECCI <3

Hon & jag brukar ha det lite sådär, mysig med restaurang och bio :P

Ska iaf bli jäkligt skönt med en dag med henne, har saknat henne mycket och det var alldeles för längesen vi sågs !

Snart firar hon 24årig födelsedag och det ska givetvis firas med massa massa mys, sex and the city & TJEJSNACK.



Fasen jag får inte in bilderna nu som jag ville lägga in, knäppte precis en på Fredrik när han kom tillbaka och satte sej i soffan, Han försvann ut i hallen och kom tillbaka med en liten nakenfis =)


Kommentarer
Postat av: Beccis

Tro mej jag har saknat min väninna precis lika mycke, om inte mer :P

ska bli super mys på Fredag me god midda o gott sällskap :D

puss puss love ya <3

2009-06-30 @ 23:28:53
URL: http://becciolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0