JAG E KNÄCKT =(

På allvar hur ledsen kan man bli när en serie tar slut ?
Jag pratar givetvis om Grey`s anatomy.
Jag grät....på allvar får inte Izzy & Geogre dö =(
snyft snyft.... =)


Idag har jag jobbat 12-18 bara....men guuud vad lite det varit och göra idag.
Hatar när jag inte har fullt upp, stress är egentligen då jag trivs som bäst...iaf på jobb...
När sega dagar kommer hatar jag verkligen & jobba.
Man går och små pillar med allt och tittar på klockan hela tiden och så har det bara gått nån minut sen sist man tittade.
suck

Konstiga är verkligen hur timmarna på jobb ibland kan gå sååå sakta men sen när man kommer hem så springer timmarna iväg hur snabbt som helst och det är dax och gå och sova innan man ens hinner komma innanför dörrarna (???)


Imorron ska jag jobba 10-15 sen kommer Lonkan & möter mig i Lund.
Ska gå till Exotica och köpa ny stav till min tunga och mouge.
Hon lägger ner nästa vecka och dom har billiga piercing smycken där.
Inte för jag e snål, men jag gillar och ha extra hemma ifall man tappar och 79 spänn för titanium stavar är väl aldrig fel =)

Visst är hon en hokospokos tant.
But I don´t give a shit =)


Imorron blir det till att packa big time.
Alla Heilys grejer, sen mina & Fredriks.
Lääängtar.....

Idag kom timetable upp inför hela Defqon 1.

Lär bli grymt =)



Nu ska jag strax hoppa i säng.
Min händiga man sitter vid köksbordet och syr in en knapp...
hahaha än har han inte ropat efter hjälp =)



Kram & Puss



O Mammis....I know....jag tycker inte om när ni åker iväg heller !
I LOOOOVE YOUUUUU !!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0