Längesen :P





Slagen hjälte en kväll i Harrie =)



Heily i söndags morse, nyvaken och go.
David (Mitas "plast"son) hade lärt henne en del nya grimaser kvällen innan :P



Rit-tösen !



Jag har städat lite idag och sen skulle vi fixa poolen i trädgården åt Heily, men jag tycker den är så pluttig och det var nog hål i den med, så vi fick oss ett ryck jag & lillfis och åkte till Lekia och köpte en ny ;-)

Blev en vanlig, ganska stor ändå så fick man till en badboll & badring.

Nu nannar lilloppan sen ska den nog få invigas ;-)

Jag ska väl mest försöka få upp pool-jäveln först :-S


Hatar och blåsa upp grejer, slutar med huvudvärk och illamående =)




Har inte hänt så mycket sista tiden, varit sjuka, jobbat, varit på Skånesdjurpark, umgåtts med La famila osv.

Det vanliga !





=)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Pump Linda ;-) Den lilla Nova och Philip har blåste jag upp själv men den är liiiten haha nog den minsta på marknaden men sååå roligt de haft oxå har vi ju liten trädgård med hehe. Vad stor och söt Heily är! Kram

2009-06-05 @ 16:01:02
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja den är bra men jäkla svår att få på sig och då hade jag stl L (!) Jag ska lätt operera mig istället, här verkar det inte bli fler barn ändå ;-) kram

2009-06-06 @ 08:46:51
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha ja lr hur, inte bekvämt inte! jo nog e vi det, jag väger ca 1-2 kg mer än innan jag blev gravid med n men samma som innan jag blev gravid med p. MEN kroppen e förstörd =( kolla mitt senaste inlägg, dags att lägga sig under kniven! när vet jag ej men att det vet jag =) nej jag har 2 små nu och det får räcka, man ska orka med allt annat oxå. sen kommer ju barnbarnen snabbare än man kan tro antar jag. okej långt fram i tiden nu haha. kram

2009-06-07 @ 11:49:26
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ohhhhhhhhhhh Mormors lilla Älskling vad du är söt

2009-06-09 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0