Ny vecka

 

Både jag & Fredrik har tråkigt på jobb och skickar fula mms till varann :P



Denna helgen har sprungit förbi lika snabbt som alltid.


I fredags jobbade jag till 19, sen var det direkt till Harrie där det var grillning på gång.
Kom till serverat bord nice =)

I lördes åkte vi till Nova Fredrik klippte sej på Skult, jag & Heily gick först till Rusta och köpte min Bodyshaper som Rebecca tipsade om...
jag e nörd jag vet =)

79:- och den sitter som FAN....tror dock inte att den kommer användas särskilt ofta :-S Tyckte inte de blev nån större skillnad.
Får nog helt enkelt vänja mig vid tanken att det jag anser ha kvar av mina "lovehands" är ben, jag har fått bredare höfter och synligare höftben....aldrig nöjd =)


Fick även tag på ett par vita tygskor....sjukt sköna, trots att det var stl 37 kändes det som att det såg ut som jag hade värsta båtarna på fötterna =)

På kvällen bar det av till Skurup, hem till Mirella & Gustaf på middag *god*
Mestadels
av kvällen bestod av en jädra massa hardcore/hardstyle dunkande.
Äntligen har Fredrik nån han kan snacka med.
Gustaf kunde alla låtar, DJs, scener på de olika fest dvderna.
Kul & se iaf =)

Tiden har gått rysligt snabbt.
På fredag åker vi till Holland och hela lördagen kommer spenderas på Almere strand PÅ DEFQON 1 =)

Som man längtat.....!



Dock är det fortfarande små ångest över att åka ifrån min älskling =(
Mammig är hon oxå nu, som tusan.
Men jag vet att hon har det såå bra hos Mita & Daniel.
Speciellt i deras nya, fina hus !

Jag är smått avis faktiskt...jättefint !
Gammalt hus med allting nytt inuti...precis som jag själv vill ha det !
Landet is the shit =)


Idag har vi varit hos Mita & Daniel större delen av dagen, Fredrik angerade flytthjälp.

Sov galet länge imorse =)
Till 10:30 :-O

Inte särskilt kontigt egentligen.
Kom hem vid halv 2, sen satte Heilys hosta igång.
Hon hostade konstant fram till 05. Då tittade jag på klockan sista gången :-(
Hon hostade tills hon kräktes och var så himla ledsen...
Usch det gör ont i mej när hon är sjuk.
O Fredrik hönspappa nummer ett vart ledsen när hon kräktes och klöktes och hostade allt på samma gång så det bara var tvärstop.
Jag sa till Fredrik, det är bara hosta det är inte farligt.
Då kramar VÄRLDENS GOASTE UNGE om sin pappam helt tårögd av kräkande och säger:
-Inte farligt pappa och skakar på huvudet...


Hon är så klok min lilla älskling ! <3





Nu ska jag hoppa i säng och läsa en goo bok eller nya Se&Hör.
Fredrik ska spela poker på datan i sängen...*giiiik* :P



Imorron vankas jobb 10-19, sen ledig tisdag....Har en del och fixa innan vi åker på fredag.
Hade helst av allt velat göra nåt kul med Heily fisen.
Att man gör sån big deal av detta. Är ju trots allt bara ett par nätter jag ska vara utan henne.
Men usch vad jobbigt det är.
 


God natt !




Kommentarer
Postat av: Beccis

Hej babe, äntligen en uppdatering :D

förstår att de e jobbigt att va utan lill fisen, men du ska ju inte va borta längre än när vi va i stockholm...o då överlevde hon ju hur fint som helst :D sen e där absolut inget fel på dej, inte när man ser bilderna...du ser ju ut som du gjorde i början av gymnasiet :P puss puss

2009-06-08 @ 10:56:30
Postat av: Mamma

Allt kommer att gå bra Linda lilla. Usch jag vet hur du känner det, det gör ont i magen o hela kroppen när man ska åka i från sina barn.Det gör det ännu fast ni är så stora o inte bor hemma längre,så gilla jag inte att åka i från Er en längre tid. Men allt kommer att gå bra hon bara älskar Marita o Daniel (och mormor kommer nog o va där lite ) Du o Fredrik kommer att få det jättekul med Era kompisar där i Holland Puss puss / Mammis

2009-06-09 @ 22:29:00
Postat av: Mamma

Ohh förlåt Lonkan om du läser här.Jag har ju dig min lilla skrutt hemma ännu. Jag gillar inte att åka ifrån dig heller fast vi träffas varenda dag.Puss på Er mina små älsklingar.

2009-06-09 @ 22:40:25
Postat av: Anonym

2009-06-09 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0