Semester =)

Idag ska jag Fredrik & Heily på semester haha...
Vi ska till Harrie och sova där hela helgen, mys.
=)


Mamma & pappa
ska iväg till Lidköping, och Zapp trivs verkligen ingen annanstans än på landet så vi beger oss dit.
Hoppas det blir fint väder så vi kan sola och bada.
I veckan var det 23 grader i poolen ;-)

Men först är det jobb mellan 12:30-19.


Fredrik har semester vecka 34-36 och jag ska ha vecka 35-36.
skööönt.

Var först inte meningen att jag skulle ha alls...
Ska bli underbart skönt med två veckor ledigt ihop.
Vad vi ska göra har jag ingen aning om, lite smått o gott bara och fixa en del saker i huset.
Det står verkligen på paus just nu här hemma, Fredrik är hemma sent varje kväll och helgerna har varit bokade.
Tycker det är betydligt roligare att umgås !


Vi får se, vi har våra planer ;-)


Efter semestern jobbar vi bara 4 dagar sen på fredagen åker vi till Tyskland till Q-base.
Både jag & Fredrik har tagit ledigt både fredagen och måndagen...nice =)
Mjukstart =)


Nu ska jag & Heily göra oss redo för dagen.....klockan är 10 och vi går fortfarande i myskläder....skönt =)


Igår morse när jag var där nere sov hon fortfarande där uppe.
Så hör jag henne vakna där uppe så går hon till trappan och kallar:
-Mamma, vaken nuuuuu =)


Söta ungen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0