Sommar & sol ! =)

Nu är det minsann sommar & sol jätte skönt !
Men idag på jobb har jag lidit Så jäkla varmt och kvavt....behövde göra en del ärende på stan och jag kände mej som en svett-tant :-S


Ihelgen hade vi de såå mysigt...
Jag Fredrik & Heily
sov ju i Harrie hela helgen.
I lördags åkte vi och handlade lite saker som vi behövde.
Men i söndags var det en riktigt slapp-dag.
Solen var framme hela dagen och det var jätte varmt och skönt, så vi vi solade och babade nog från 9:30-18 på kvällen !
I poolen var det 25-26grader. Precis lagom om man frågar mej =)
Badade vid 19:30 tiden i fredags....gudomligt skönt !


Igår jobbade jag 10-19, påbörjade den ärliga inventeringen då och idag fick jag jobba 10-18:30 så jag hann klart med allt.
Så imorron ska jag vara ledig, hoppas på fint väder.

Heily ska på semester imorron :P
Mamma, mormor, morfar & Lonkan ska till stugan och dom ville såklart ha Heily med sej.
Jag tyckte det var onödigt eftersom jag är ledig imorron och på fredag, på torsdag jobbar jag bara mellan 10-15.
Men dom ville såklart så jag gav med mej till slut, loppan älskar ju de =)






Min söt-fis på väg till dagis imorse. <3


Igår hämta vi våra nya husdjur....så nu har Heily (läs vi3 marsvin.
Ett naket och två pälsade ;-)
Heily tycker det är skitkul.
Det var det första hon sa imorse och satt framför buren och drack sin välling.

Bella, Dana & Pazzaz. =)

´Fredrik är så gullig, han brukar säga att jag får skaffa vilka djur jag vill, bara han inte ansvarar för dom.
Men det är han som byggt buren, igår fixade han lampor under trappan för han tyckte det var för mörkt för dom ;-)
Sen satte han själv bredvid buren och kollade så dom inte bet på lille nakenfisen =)



 





Dana kommer såklart från Dj Lady Dana =)
Egentligen ville jag ha en som Korsakoff och Day-Mar.
Men det blir svårt för Heily och uttala *haha*



Ett morgon troll i helgen i Harrie !




Allihopa midsommar 2009.
Min underbara familj !!!! <3









Kommentarer
Postat av: Diana

Häftigt med ett naketmarsvin, är dem inte ganska ovanliga?

2009-06-30 @ 23:03:33
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Beccis

såååååå fint familjefoto...

o fisen va lika söt som vanligt :D

2009-06-30 @ 23:27:26
URL: http://becciolin.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Jag tycker jag känner igen MITT fågelbord!!!

Va fan !! Ska småfåglarna behöva svälta för att det har flyttat in marsvin i deras matplats!!!

2009-07-01 @ 10:57:53
Postat av: Zara

Men Linda!! Marsvin!! Vad säger vovvarna om det?

Och som pappsen sa: stackars småfåglarna som blivit av med sitt hus... ;)

2009-07-01 @ 13:02:20
URL: http://cherryblossombabay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0