Tack Beccis !

Wow, hon är grym...fixat min blogg...snyggt blev det ! =)



Igår kväll hade vi ett samtal med tårar och vi klämde nog fram nåt skratt med....kl var typ 00.
Jag blir lite varm i hjärtat av sånt, även fast man inte vill att sina vänner ska vara ledsna, så är jag glad att jag har en som vill prata med mig när hon är ledsen mitt i natten <3



Idag har jag jobbat 10-16. Heily sov i Harrie inatt eftersom mamma skulle passa henne idag.
Så jag sov ända till 8:20 =)

Dagen har varit lugn och gått rätt snabbt.
Chefen var sjuk så jag och Tobbe gick mest och pulade och sa inte många ord till varann
*haha*





Nu kommer snart Freddan....powerwalk =)



Idag kollade jag mitt konto...aldrig är betalt och klart nu inför Q-base
Nice, billigt blev det med. 1200:-
Per person för flyg, tåg och biljetten som bara den kostar typ 550:-


Vi ska bara hitta ett boende med eftersom vi får åka ner redan på fredagen....


LÄNGTAR !




=)

Kommentarer
Postat av: Beccis

Vem ska jag annars ringa än bästa väninnan :P

Jag e glad över att du gilla bloggen, kände att jag fick göra nått när jag väckt dej mitt i natten me snor i näsan :D love you babe...puss puss

2009-06-22 @ 19:49:28
URL: http://becciolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0