Dagens outfit

Alla kör på dagens outfit....not my style...
Så här är min tolkning på dagens outfit =)




Min lilla trollunge i en klänning som jag eller lillasyster haft.
Jädrigt kort så hon visar väl blöjan för alla grabbar på dagis ;-)


Hon är så söt min lilla tok...när vi skulle till dagis så tog jag på henne ytterkläderna så sa hon.
-Mamma mössa.....

Hon tyckte jag me skulle ha mössa =)


Sen har Fredrik lär henne konstiga saker så ibland när jag tar på henne skorna och vi är klara säger hon five så ska man göra high five sen knaitch så dunkar man knutna nävar mot varann =)

Mormor brukar hämta henne på dagis så brukar vi öva vad hon ska säga när mormor kommer till dagis.

Då lyfter hon armarna rakt upp i luften och utbrister mommmoooo =)

Idag börjar jag inte jobba förrän 12:30.....

Sen är jag leeeedig till tisdag nästa vecka =)
Ska bli såååå skönt !

Ikväll ska mamma komma hit och lämna Heily så tar hon hundarna med sig.
Dom har det bättre i Harrie än i Stockholm om vi ska åka runt och ha oss....

Sen blir det packning och nanna tidigt.

Hade tänkt åka hemifrån imorron bitti vid 6-7.
Mycket skönare att komma upp i Stockholm i tid och det gör inget om Heily sover mycket i bilen för då är det bara att hålla henne vaken resten av dagen sen så kanske det inte blir vakna nätter sen resten av ledigheten =)

Nu ska jag dammsuga och städa över lite....avskyr och åka hemifrån när det inte är rent.
Jag tycker det är skönt att komma hem när det är rent & fräscht.
Min mamma sa dock för ett par år sen att om hon skulle dö när hon var iväg så ville hon att alla som kom hem till oss efteråt skulle se att där var snyggt och rent....

Hmm jag hoppas hon skojade om de där....inget skoj gentligen men det låter faktiskt lite som nåt min mamma verkligen kunnat mena allvar med :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0