Heily



Beccisen hade gjort ett kollage på Heily med =)

Hon är rätt delaktig i vår vardag eftersom hon får mms och videoklipp på Heily nästan dagligen :P



Igår kom vi hem från stugan....har haft jättemysigt...
Fällt massa träd...inte jag men jag bar bort och eldade upp en del så helt sysslolös var jag inte !

Jag Fredrik & Heily åkte hem rätt tidigt igår eftersom Fredrik skulle spela match...dom är iof klara för division 2 nu och dom dom mötte igår har redan åkt ur 3an.
Så en allt för spännande match var det väl inte...dom vann iaf med 12-5 :P
O Freddan var grym i mål som vanligt...

:P

Nu blir han glad =)


Igår gick jag en långrunda sen på kvällen...
MÅSTE komma igång med mina promenader igen.
Förra våren och hela sommaren gick jag i princip Furulund-rundan varje kväll när Fredrik kommit hem till jobb....
Så det ska jag börja med igen nu när det är ljusare lite längre om kvällarna....
Längtar tills man ska ändra klockan igen !!!


Idag har jag haft lyx...Heily vaknade kl 7 vilket verkar vara hennes nya tid på morgonen *gäsp*
Men vi låg och busade en stund och kvart i 8 somnade hon om igen och sov till kvart i 10 :-O
Hon tar väl igen den missade sömnen under helgen när hon varit uppe länge och ändå vaknat tidigt....
Skönt för mej iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0