Jag vill JÄTTE gärna !



Ha det hotellrummet nere i Thailand NU !
Jag är trött på de här tråkiga vädret....ena dagen eller stunden rättare sagt är det härligt vårväder för sen ändra sej till snö eller hagel oväder....*suck*

Jag skulle mer än gärna vilja åka till Thailand.
Vet inte hur många år jag pratat om de, men jag hoppas verkligen de kan bli av inom de närmaste åren.
Det tråkiga är ju att det är en hel del pengar man måste lägga undan.
Ska jag åka på en sån resa ska jag INTE snåla och jag ska vara iväg gärna 3 veckor =)

O vi ska shoppa nåt så galet mycket åt oss alla 3 och vi ska äta och dricka massa gott varenda dag.
Få massage på stranden och må prima ballerina hela tiden där nere =)




Idag skulle jag vara duktig och ta Heily i vagnen och hundarna i koppel och gå Furulund-rundan.
Det var jätte skönt....dock AVSKYR jag han hundar så jag vill spy ibland.
Jag blir TOKIG på deras luktande och pinkande överallt.
Till slut får dom gå fot i kopplet efter dom gjort vad som ska.
Men Yoda är sån skit hund ibland så när man skäller på honom är det JÄTTE synd om honom så då drar han benen efter sig och går helt långt bak så man får dra i kopplet nästan och Chilly knallar på som bara den.
Men jag VÄGRADE ge me mej idag. Annars brukar Yoda alltid vilja åka under vagnen när vi går en långrunda.
Han är så lat min lilla mexikanare.
=)

Men idag så var det minsann motion för oss alla tre.
Heily hade ju det gott i vagnen.
Eller gott & gott.
Fick  sååå dåligt samvete sen när vi kom hem.
Hon var ledsen mer än halva vägen och klagade över att det var kallt.
Hon satt i vagnen och sa Mamma kaaallt BRRR
Som hon brukar göra.
Hon hade ändå mycket på sej.
Tjock tröja, fuskpolo, jacka, vantar, mössa, termobrallor och skor.
Sista biten var hon jätte ledsen och hade tårar över hela ansiktet och sa Bäääära.
Men jag kunde ju inte bära henne, köra vagnen och hålla hundarna samtidigt =(

När vi väl var hemma var hon JÄTTE kall om händerna och fötterna och fortfarande ledsen.
Så jag virrade in henne i en filt så somnade hon tvärt i soffan =(

Lilla stumpan...hon frös ju så.

När hon vaknade sen igen var hon alldeles varm och hade fått feber IGEN =(



Mörk mobil bild...men hon var så trött och frusen min lilla prinsessa  !

Dessa dagis baciller...barn sjukdomar är verkligen starka.
Jag bara hoppas att detta kan ge med sej snart så vi får lov att vara friska.
Har ju varit sjuka konstant sen Heily började på dagis....jätte trist.

Men nu ska iaf jag & Heily vara hemma onsdag & torsdag...
Bara mysa och ha det skönt.
Vår nya standard är att gå upp vid 8 och se på Vakna med the voice på Tv och äta frukost vid TVn.
Mysigt som tusan.




Måste hålla med min kära vän Annica.
Att vara sambo och ha familj är verkligen beroende.
Jag hatar att sova borta.
Skit löjligt är det, men jag vill alltid komma hem när jag varit nånstans.

Sover som allra bäst med Freddan bredvid mej och Heily alldeles i närheten.


Toffel - aktigt kanske ?


Men det är bara så det är....

Tycker inte alls om att vara utan dom !

<3

Kommentarer
Postat av: Diana

Att ha familj är meningen med livet! =) Alldeles underbart!

2009-03-25 @ 01:51:55
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: annica

aaa va du e söt som skrev så fint om mig i förra inlägget..blev helt bölig som vanligt=) nu tycker jag vi planerar den där thailandsresan...vill vill vill!!!!

haha detta e typ samma som jag precis skrev i smset till dig=) puss

2009-03-25 @ 09:43:51
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0