Jobbar

Sitter på jobb nu och bloggar....*fyy*

Men jag har faktiskt gjort undan massa saker idag och nu är jag ensam till stäning och det ekar tomt i affären för tillället :-S


Sitter och kikar på lite olika vagnar som man kanske kunde tittat på till Heily.

Tack Rebecca & Lotti för tipsen.
Har med hört mycket bra om Racen...skulle kunna tänka mej den, fast helst av allt vill jag ha svängbara hjul framtill...men å andra sidan kan man inte få allt som mabn vill =)



Idag ska jag in till Annica på lite tjej-vin-kväll...ska bli mys !

Tråkigt dock att jag jobbat hela dagen, brukar va helt sliten då om fredag kvällarna...sådär lagom tant varning på de =)


Nej nu ska jag göra nån nytta...igår putsade jag alla fönster invändigt....får se vad jag kan hitta på idag.

Är småsugen på att skylta om men kom att jag inte kan lämna butiken för att rota runt i källaren.....dilemma !

Trevlig helg !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0