Ledig dag....

Idag är jag ledig....jag har nog inte riktigt vant mej vid att jobba 50% bara....har så mycket lediga dagar.
Nog för det är skönt men jag hade nog gärna sett att löne lappen såg bättre ut....
Nåja man kan inte få allt som man vill =)


Heily började igår igen med feber och förkylning...TRIST!
Hennes hosta är verkligen hemskt.
Ringde vårdcentralen imorse....första tiden dom hade var måndag kl 13 :-S

Satsar jag nog hellre på att ringa jourläkarcentralen kl 17 idag. Hon behöver antagligen bara starkare hostmedicin eller kanske inhalera (?)




Såhär såg det ut igår när Heily & Moa skulle på dagis.
Så vinkar dom verkligen åt varann när dom går in på deras olika avdelningar som ligger bredvid varann =)

Jag & Annica hade ett snack om hur kul dom kommer ha sen, eller om en av dom blir cool och den andre mupp.
Vi konstaterade att Heily blir col & Moa blir mupp som sin mamma....

DET VAR ANNICA SOM SA DE :p

 

Freddans spännande match i söndags. Jag måste faktiskt säga att jag var imponerad av hans vighet i mål....
Dom talangerna har jag inte sett förr......!




Såhär kul tyckte Heily det var att titta på innebandy match.
Hon ropade mest PAPPA hela tiden och när hon inte fick gå ner till honom blev hon sur !
Jag fik muta med napp eller i Heilys språkvärld bippa kexchocklad och en MER.
Det funkade sisådär tills där var en annan liten pojke som var i hennes ålder.
Honom ville hon leka med och sprang efter honom och ropade
BEEEEBIIIISS

Nämnde jag att han var lika gammal som henne ?

=)

 

Nya favorit sysselsättningen är nog ritning. =)

Hon har blivit så stor min lilla tjej....
På dom bilderna ser hon riktigt vuxen ut !

hahaha



Nej nu ska jag dammsuga lite.....renbädda och sen en promenad med Heily & hundar....
Grymt skönt väder ute idag.



Have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0