Ledig =)

Igår gick jag en kvälls promenad med hundarna, passade på att ringa bästa vänninan Becci (bästa vänninnan är ett internt skämt men det låter sjukt sött =) ).

Becci hade som vanligt mycket att berätta, en del film tips och hon hade fått ännu en ny plan....jag tog det först som irioni men när jag insåg att hon var allvarlig va jag tvungen och skratta en stund =)


B - Jag har funderat massa på vad jag ska gå för utbildning och jag har en tid hos studievägledaren. Den utbildningen jag fastnade mest för var präst

L - Jaha jo men jag tror ändå man måste ha lite troende, annars blir det nog rätt svårt att ändra sig helt och hållet.

B - Jo men det är jag ju, jag tro kanske inte på Adam & Eva men jaaa
Jag ska iaf söka till både präst och till Sosionom (stavas det så???)

Jaa sen får väl Gud visa vägen....



hahaha.....

Fredrik hade inte så mycket att säga om saker, mest att hon var tvungen och ha krage och han förväxlade nog lite präst och nunna där ett tag en ;-)



Vad ska man säga =)
Vänner stöttar varann i alla lägen, men detta var det mest otippade jag hört sen jag vet inte när =)










Idag är jag ledig.....ska nog inte gör mer än att kanske gå Furulund-rundan eller nåt !




Pappa.....vi är nog en väldigt bra mix av både dej & mamma.....Ni är ju världens bästa <3

Kommentarer
Postat av: Beccis

Om de va så att jag stod för normaliteten i vår grupp hade detta kanske kommit som en shock, men eftersom jag brukar ha knasiga ideér tyckte jag detta va helt okej :D

Men jag tror inte du hade tyckte om mej lika mycke om jag inte vore som jag är :P

precis som jag tycker om dej för du e som du e :P

puss puss

2009-03-31 @ 12:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0