LYXFÄLLAN !

Lyxfällan igår... =)
Nice och kunna ha det livet att shoppa kläder för kanske 8000-10 000:- i månaden.
Gå in i en affär och tycka att en jack som är nedsatt från 25 000:- till "bara" 9000:- nu är ett kap :-S

Eller att äta ute för 5000-6000:- på en månad.

Eller ha en pappa som har lagt i snitt 15 000:- kanske på resor till henne på ett år.....Han såg lite skum ut när han sa ja det kanske kunde varit 15 000:- Är säkerligen mer ! =)


Men njaaa....hur nöjd kan man känna sig när man har en lön netto på 20-25 000:- varje månad och ändå får sina föräldrar gå in och betala kanske 12 000:- till för pengarna inte räcker till...

DÅ KANSKE MAN LEVER ÖVER SINA TILLGÅNGAR ?! =)

Idag ska jag bara jobba mellan 13-18, Marita kommer hit och ska passa Heily medans jag jobbar.
Hon är mycket piggare men vill fortfarande inte äta nånting.
Igår tror jag hon drack 20ml välling på morgonen, åt en kvarts smal korv vid lunch sen inte mycket mer än så.
Hon dricker iof men hon måste va hungrig lillskiten.

Gjorde leverpastej macka till henne nu på morgonen....hon tog lite leverpastej på fingret och in i munnen sen var hon nöjd ! :-S





Imorron jobbar jag 10-16....hoppas det blir fint väder i helgen....vill riva upp lite buskar och massa skit vi har i trädgården.



Nu ska jag göra mej och lillfis iordning !!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0