Måndag 9/3

9 mars redan....galet !!

Idag har jag bara jobbat 10-14...lyx tid =)

Skön start för Heily på dagis efter sin lilla hemma vistelse pga sjukdom förra veckan och ihelgen !

Nu kan vi hoppas vi får va friska ett tag !

Jag & Fredrik har turats om och hostat i natt och när inte vi gjorde de, gjorde Heily de....hopplöst !





Har helt & hållet bokat in med Mirella nu att hon & Gustaf kommer hit på lördag, trevligt.

Sen hade Fredrik bett om semester på fredag nästa vecka så vi åker antagligen till Stockholm då.

Igår när vi såg Beck och dom filmade nere i Tunnelbanorna och i Gamla stan var det till & med jag som sa att jag skulle behöva en Stockholms-dos nu.

För min del räcker det med en helg några gånger om året.

Så länge tycker jag det är riktigt mysigt....är en himla fin stad....bo hemma hos Fredriks syster och gå runt lite i stan och träffa lite av Fredriks släkt & vänner.

Men sen brukar jag va rätt nöjd efter den helgen på ett tag =)

Är nog för mycket skåning för att kunna bli Stockholmare på heltid ;-)



Hoppas på att det ska va sånt väder som det är ute nu ihelgen...jag är verkligen sååå sugen på att riva upp alla buskar i trädgården och börja fixa iordning, på nåt vis känns det som sommaren och våren ska komma snabbare om trädgården och uterummet är redo ;-)

Vill så gärna oxå komma iväg och köpa nytt stakett till baksidan, lite högre så jag slipper alla jobbiga människor som går förbi och hänger över stakettet och ska "prata" med hundarna som verkligen tokskäller när nån ska komma nära "deras" trädgård *suck*


Hade tänkt åka och tanka bilen nu så vi bara kan åka imorron bitti....ska med Heily till Malmö på Teddy studien kl 9...och morgon trött som jag är sover jag gärna in i de sista så vi kan åka direkt istället för att tanka o sånt på morgonen...alla minuter sömn är värdefull ;-)

Ska även in och handla lite....idag hade jag tänkt testa göra egna tunnbrödsrullar.....tunnbröd med stekt korv, potatismos och sallad i...sjukt gott på gatukök tex...undra om jag kan få de lika gott ;-)




Hej hej


Kommentarer
Postat av: Nenne.!

Efter tiden på sibylla borde du väl kunna göra tunnbrödsrullar utan problem hehe ;)..hur e läget med er..är ni friska å krya nu allihopa :) ha de fint kraam Jennie

2009-03-10 @ 14:23:36
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0