Mmm min mamma <3

Postat av: Mamma

Min älskade lilla gullunge så sjuk mommos tös har varit.Men idag när ni var här var du bättre igen, så mormor fick inte sitta still en minut.Vi skulle leka hela tiden men det gör jag så gärna för du är det bästa o underbaraste som finns.Och Linda o Fredrik ni är bäst sjuka,hostiga o trötta men aldrig att ni skulle gnälla,ni är helt underbara mot er lilla prinsessa.

Min söta älskade lilla Mammi <3
Jätte glad blev jag för din kommentar !
Jag som förr nog var en jädrigt gnällig människa...jag kanske har förändrats trots allt =)
Inte kan man iaf gnälla över lill loppan.
Alla nätter nu de senaste månaderna när man fått springa upp och trösta, lugna hostan, hämta alvedon eller bara mysa en stund.
Finns inte på världs kartan att jag skulle gnälla över det där....

Finns inget jag hellre vill göra !


Nu är det underbart fint och mysigt väder ute.
Fredrik kommer om 20min....han jobbar 8-17 denna veckan...*wohoo*
Det kommer vara ljust när han kommer hem och vi kan sitta ner och äta middag ihop....*vardags lyx* =)

Tänk vad lite sol kan göra....genast blir man piggare !

Hoppas på fint väder nu i veckan...jag är ledig imorron och på onsdag....hade helst av allt velat åka typ till Busfabriken eller nåt med min lilla gull unge...men det bästa vore väl att bara försöka bli helt frisk....
Vi får ha massa mys hemma....

Hon är så stor nu....ibland kommer hon fram till en, lyfter på armarna och säger mysa =)




Nu ska jag fortsätta med maten !




Hej svejs !

Kommentarer
Postat av: Moster Mita!!!

Oj Jisses!! Nu sitter jag ju o lipar... Kan inte annat än hålla med Mammi! Blir jag hälften av den mamman du är så blir jag glad. Skulle jag sen få en unge som är hälften så underbar som Mosters fis så är jag lyckligast i världen!!!

2009-03-30 @ 23:13:45
Postat av: Mamma

Ohhhhhhhhh mina underbara töser Ni är världens bästa.Är så lycklig att just jag fick bli Eran Mamma.Och du Marita du kommer också att bli en fin Mamma vilket barn älskar inte Dig.Det har du redan gett bevis på. På Heily o David.

2009-03-30 @ 23:30:26
Postat av: Pappsen

Hmmm Det var ju värst vad ni sprider superlativ runt om kring er. Måste bero på en genetisk spridning av goda gener och med tanke på att ni är så underbara o fantastiska föräldrar så måste det ju vara mina gener som ni har fått, för jag har dom ej kvar ju (;>

2009-03-31 @ 10:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0