Nu kom det !

Heily stod vid dörren och kallade Mammaaaa.

-Ut & leka


Guuud hon pratar verkligen i meningar nu =)

Nog för hon är väldigt tidigt med att prata men varje gång jag hört henne säga nåt som låter som en mening så tror jag att jag hört fel.
Men det här gick inte att ta miste på =)


Det firades med att hon fick våffla till lunch....(för hon vägrade sin mat *suck*)

Ska ringa jourläkar centralen kl 17....hennes hosta är hemsk !!!

Nu ska vi antingen gå Furulund-rundan eller klippa bort massa buskar och skit i trädgården.
Just nu lockar inget av det eftersom det blev grått o trist ute helt plötsligt ! =(

Hej svejs !



Kommentarer
Postat av: Mormor

Min lilla älskling, skönt att du fick komma till doktorn idag och fått medecin så du får bort din otäcka hosta Puss o Kram. Love you / Mommo

2009-03-04 @ 22:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0