Sjuk Heily & bank ärende.

Heily har ju som sagt haft världens hosta och häromdagen kom förkylningen igen (!!!) och febern.
Fick tid igår kväll på jourläkarcentralen kl 18.
Heily fisen var duktig men hon var inte alls pigg...febrig och hängig.
Men såklart jätteduktig....halsprovet var ingen höjdare direkt.
Visade iaf att hon hade en halsinfektion, streptokocker,,,så det blev penicillin och starkare host medicin !

 

Medans vi väntade på provsvaren blev de lite ego pics =)
Heily tycker de e skitkul att ta ett fota...SEN ATT DET SITTER KVR PÅ MOBILEN EFTERÅT =)


Tycker inte om att hon sover ensam när hon är sjuk.
Bara en dum grej jag har för mej...men det piper och rosslar så mycket i hennes lungor nu när hon är förkyld och hosta så jag har bäddat åt henne på madrass bredvid min säng....
Hon verkar sova jättegott där och nöjd är hon med.
Igår kväll la jag bara upp henne där så somnade hon tvärt =)



Slager hjälte =)

Idag är Heily mycket piggare...trotsar som FAN nu för tiden.
Innan hörde jag henne i vardagsrummet med nåt konstigt ljud.
Då ser jag att hon står i soffan och kastar ut alla vindruvor över hela golvet.
Jag blev arg och plockar upp allt igen.
Hon kallar massa, tar en druva och kastar rakt på mig.

Hotar lite med att hon får gå upp i sin säng om hon inte slutar med det.

Hon bara tttar på mej och kastar flera druvor igen över golvet...sen tar hon och häller ut alla över soffbordet och bara plaskar runder med händerna i det...

GUUUD


=)

Eftersom jag varit ledig idag & heily piggare åkte vi till Helsingborg för lite bankärende....så nu vr det fixat !

Idag är nog inte Fredrik hemma förrän 21...skit trist,,,,



Nu ska jag återgå till min tjuriga unge som just nu piper för minsta lilla=)


Kommentarer
Postat av: Sara <3

vilka fina bilder :o) Är det en liten tår jag ser på Heily:s kind?! Naw.. Kramizz

2009-03-05 @ 17:24:34
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0