Sjukt lata...

Idag har vi inte gjort mycket....Heily har varit mycket trött hela dagen...sov för det första länge imorse och sen har hon varit trött och sov rätt länge middags vila...men jag antar att det har med alla mediciner och göra.

Hon är sååå mycket piggare och framförallt busigare än vad hon varit på länge....och äter gr hon igen...Hon åt massa makaroner med köttbullar och gurka till =)



Gick ner till stationen och mötte Fredrik när han kom med tåget 18:30.
Så grymt skönt att det är ljust så länge.


Freddan har iof åkt till träningen nu så det var inte allt för länge´man såg honom idag =)

Men vi har seriöst pratat om att köpa varsitt gymkort här uppe på nya gymmet i Kävlinge.
Fredriks jobb betalar 80% av hans årskort så där finns det ju ingen ursäkt till att man inte skulle skaffa ett =)
Kunde vara ganska kul och komma iväg bara han & jag och träna tillsammans.




Heily övade på hur hon skulle pussa pappa när han kommer =)


       


Hundarna var såklart med...ser så kul ut...Chilly är inte ens högre än trappsteget ;-)



 
Blev en konstig vinkel på bilden....ser ut som Fredrik är en JÄTTE =) Han är inte stor ;-)

Orakad och sådär efter-jobb-skitig :-)



Imorron hoppas vi på fint väder...då ska jag vara lite mer pigg.....Tänkte se om jag kndelåna släpet i Harrie och ta hit det.
Börja rensa upp lite i trädgården...klippa ner lite av allt som ska bort......
Till helgen kanske det kan bli antingen framsidan eller se om Annica & Stefan har lust med stakett-fixar-dag =)



Nu ska jag försöka få loppan att somna sen ska jag se film...
Har lite att välja på.
Flyga drake.
Center stage: Turn it up

Eller så funkar alltid lite Grey´s avsnitt ;-)



Godnatt



Kommentarer
Postat av: Sara <3

He he..! Tack för " komplimangen " eller vad man ska säga ;) KRAM!

2009-03-31 @ 22:03:54
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Gud vad hon är söt, er lilla Heily! Jo, börja träna på gym skulle en annan också behövt börja göra :) haha.. Ha det så bra! Kraam

2009-04-01 @ 07:08:06
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0