Snott av Rebecca =)

Vad heter ni? Fredrik & Linda

Hur träffades ni? Vi träffades i Bulgarien 2003. Jag var där med ett kompisgäng och han med sina kompisar. På den vägen =)

Hur länge har ni varit tillsammans? 6 år

Är ni förlovade? Hmmm =)
Bor ni ihop?
Ja
Har ni barn ihop?
Ja våran älskade Heily !
Har båda körkort? Nej Freddan har icke !
Kommer du ihåg er första kyss? Japp
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var Fredrik
Vem är äldst? Fredrik är tre år äldre

Vilka stjärntecken är ni? Jag vattuman och Fredrik tvilling
Vem fyller först på året?
Jag i januari
Vem är längst? Fredrik
Vem sjunger bäst?  JAG, LINDA =)

Håller ni i handen på stan? Ja ibland.

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Massor

Blev du kär vid första ögonkastet?
Näst intill iaf !
Har ni någon speciell låt? Crazy in love =)

Har ni stora framtidsplaner? Ja det har vi väl ! =)

Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, Spanien, Österrike, Tyskland, Danmark & Bulgarien 2ggr.

Vilket är ert bästa minne? När Heily föddes.

Vem lagar bäst mat?  Båda två tillsammans.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Blir mest TV tittande och mys pratande om dagen osv !

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja Stockholm - Kävlinge.
Blir du lätt svartsjuk? Händer nog ibland nu för tiden !

Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer

Brukar nån av er prata i sömnen? Fredrik snackar i sömnen i stort sett varje natt. Jag får mej många goa skratt och mycket av det är inte ens okej att berätta för någon annan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0